Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror eggløsning var forrige lørdag, men er ikke 100% sikker da jeg glapp på to dager med testing søndag/mandag/tirsdag ca en uke før det igjen. Da jeg tok EL test lørdag for en uke siden viste den mye tydeligere strek, mens dagen etter(søndag) var den streken helt borte. Var veldig preget av pms den søndagen og mandagen etter. Og har siden hatt små murringer. I dag har jeg ingen menssmerte eller hodepine som jeg pleier ved TR. Men vi får bare se hvor lenge det varerEn festeblødning skjer før forventet mens (gjerne 3-7 dager før) - og er veldig gjerne mindre i styrke, og spesielt varighet. Mange har ikke festeblødning. De som har det har ofte bare litt spotting, men har og vært dem som har fått ét lite utbrudd av friskt blod, før det har gitt seg. Bør ikke ha noe spesiell varighet. Hvis du har kontroll på eggløsning, og får en liten blødning før forventet mens, så kan man ha et håp. Om ikke, så er gjerne sannsynligheten større for at tr er i gang.
Jeg fikk ikke festeblødning med mine to.![]()
Jeg tror eggløsning var forrige lørdag, men er ikke 100% sikker da jeg glapp på to dager med testing søndag/mandag/tirsdag ca en uke før det igjen. Da jeg tok EL test lørdag for en uke siden viste den mye tydeligere strek, mens dagen etter(søndag) var den streken helt borte. Var veldig preget av pms den søndagen og mandagen etter. Og har siden hatt små murringer. I dag har jeg ingen menssmerte eller hodepine som jeg pleier ved TR. Men vi får bare se hvor lenge det varer