I dag kom endelig mensen, 6 uker siden jeg tok ut spiral og har ventet for å komme inn i syklus, men.. det er ikke mye blod. Lett rosa kun når jeg tørker, kommer ikke i bindet. Noe slim med blod i
Lenge siden jeg har hatt mensen, men var ikke slik jeg husket
tok Gtest i dag, negativ.. kan det være festeblødning? Dere som har hatt det, hva er deres erfaring?
Lenge siden jeg har hatt mensen, men var ikke slik jeg husket
tok Gtest i dag, negativ.. kan det være festeblødning? Dere som har hatt det, hva er deres erfaring?
bare uten smerter. Kanskje noe stikkinger hvis jeg ‘kjenner etter’ Jeg var liksom klar for å vente på 2022 baby

har en tidligtest liggende som roper, men tok i går og den var jo helt blenda. Har lest at festeblødning ofte kommer ved forventet mens, 10-14 dager etter el? Og da ‘burde’ man fått positiv, samtidig som man ikke får positiv før egget har festet seg. Kvinnekroppen er ikke å bli klok på, og jeg er over 30!
får vente, så får vi se
) så kan det høres ut som om det er det du har. Jeg hadde nok vanlig mens, får bare negative testet nå så.. Jeg ville testet 3 dager etter første blødning, da har egget festet seg og hcg’en har steget. Men prøv med tidlig testene. Krysser fingrene for deg! Oppdater oss gjerne!