Festeblødning eller mens?

BabyMama01

Første møte med forumet
Hei.
Jeg og samboeren min har prøvd lenge å bli gravide nå (type 5 mnd ca). Denne mnd ble håpet større, jeg følte at jeg fikk noen tidlige tegn (hovne og ømme bryst, kvalme som gikk veldig fort over, men allikevel, og litt vondt i magen osv) men jeg begynner å bli usikker. I dag våknet jeg opp med litt blod i trusa, det var brunt/rødt, og ca 6 dager før forventet. Jeg har også litt menssmerter som jeg pleier å ha, så jeg er veldig usikker på om det er vanlig mens eller om det kan være festeblødning. Noen andre som har liknende historier å dele? Har så lyst til at det skal være festeblødning.

Begge gangene jeg har hatt festeblødning, var jeg 8dpo. Som en liten mens. Mensvondt også. Kan absolutt høres ut som festeblødning. Umulig å si bare ut ifra blødningen, men tidspunktet passet bra. Test en av de nærmeste dagene :-)

Begge gangene jeg har hatt festeblødning, var jeg 8dpo. Som en liten mens. Mensvondt også. Kan absolutt høres ut som festeblødning. Umulig å si bare ut ifra blødningen, men tidspunktet passet bra. Test en av de nærmeste dagene :)

Tusen takk for svar! Håper virkelig det er festeblødning! Jeg klarer nesten ikke vente med å ta en test :)

Last edited:
Kan høres ut som det ja :) jeg hadde menssmerter fra 3dpo og mange uker ut i sv skapet:)

Back
Topp