festeblødning eller mens??

lille94

Første møte med forumet
Hei ! er litt forvirret nå..
jeg skal ikke ha mensen før 14-15.08 . men har gått i en uke og følt meg rar.
Følt meg oftere sulten. slapp, ør i hodet. stikkinger i ene rumpeballen, vond korsrygg, mere luft i magen:rolleyes: og ikke minst så må jeg tisse ekstremt ofte. Igår assa ,6.08 hadde jeg blødd pitte litt , var veldig svakt og lyserosa på papiret. litt senere blødde jeg litt mer så stoppet det. Når jeg våkneti dag tidlig hadde jeg blødd en del mer og så mer ut som en vanlig mens. jeg har veldig mye murringer i magen enda. som sakt skal ikke ha mensen før rund 14/15 så kan dette være en festeblødning?? var veldig lakenaktiv rundt da jeg hadde eggløsning, så kan dette stemme.:p er det normalt og evt blø normalt da eller kan det bare være mensen kom fortidlig ??
håper på svar!

Hvis du blør mer i dag hadde jeg nok tenkt at det var mensen. Hvis du ikke blør mer hadde jeg tatt en test om 4-5 dager, hadde sikkert ikke klart å vente til etter 14-15. Krysser fingrene for deg:happy:

Hvis du blør mer i dag hadde jeg nok tenkt at det var mensen. Hvis du ikke blør mer hadde jeg tatt en test om 4-5 dager, hadde sikkert ikke klart å vente til etter 14-15. Krysser fingrene for deg:happy:

Ja, det jeg tenker og kanskje!:o men får vente å se , takk!:)

Signerer dette!
Når jeg hadde festeblødning med eldste, var det bare pittelitt, mest rosa på papiret egentlig. Men det kan jo sikkert være veldig forskjellig!
Krysser fingrene for at det er en liten spire. :)

Men nr 1 hadde jeg det jeg antar var en festeblødning ca en uke før. Da var det minimalt med blod på papiret og kun den ene gangen.. Tenker jo st dette kanskje er mensen? Du får nesten bare vente og se. Lykke til! ;)

Vet du når du hadde eggløsning? Kan jo være at den kom tidligere enn du tror. Men som flere her sier: Kommer det mer blod i dag er det nok mensen, hvis ikke kan du ta test om noen dager :)

Vet du når du hadde eggløsning? Kan jo være at den kom tidligere enn du tror. Men som flere her sier: Kommer det mer blod i dag er det nok mensen, hvis ikke kan du ta test om noen dager :)

Jeg hadde eggløsning 30.7 og da skjedde det ho litt morro:p har en syklus på 28 dag så kunne jo stemt med en evt festeblødning. Men kanskje bare syklusen som tuller med meg.. Får se hva som skjer!

Back
Topp