festebløding?

Cathea

Andre møte med forumet
Jeg er nå 6 uker og 2 dager på vei, fremdeles litt i sjokk da jeg fikk vite om graviditeten for bare 5 dager siden ;)  Idag merket jeg litt rosa blod i utfloden, men har ingen smerter. Litt murring i magen slik som rett før mensen, men ellers ingen plager. Jeg ble gravid rundt den 1 juli, og det vil si at jeg skal ha eggløsning igjen imorgen og lurer på om dette kan ha noen sammenheng. Jeg er nå selvsagt livredd for å miste den lille og lurer på om noen kan gi meg noen råd eller dele egne erfaringer.

Hilsen Lille Engstelig

Jeg hadde også en blødning rundt uke 6, var bare bittelitt, og hadde ved noen anledninger blødninger etter sex, men dette er det stopp på. Og jeg føler meg hvertfall like gravid. Har hørt at det er normalt med blødninger tidlig i svangerskaper, men selvfølgelig ikke store mengder. Krysser fingerne for at det går bra! :)

Får håpe det. Er ikke mye, nesten gjennomsiktig. Føler meg like gravid liksom ;)

Da er du nok "like gravid" også. Jeg har hatt småblødninger. Legen sa at det var enten eller: du har mistet eller ikke. Når jeg fortsatt føler meg gravid, og ikke har mistet mye blod, er babyen der fortsatt. Jeg er også seks uker på vei.
   Alt er nok bra, skal du se :)

Back
Topp