Feste newborn seat på eldre tripp trapp

• Trådstarter Trådstarter Blue Angel
  • Opprettet Opprettet
B

Blue Angel

Guest
Noen sier de sitter like godt på de eldre stolene, som de nye?
Noen som vet? Erfaring? :)

Vi har bare den eldre tripp trapp stolen til pappen her :D

Ville ikke gjort det... De eldre stolene er tykkere enn de nye så tenker at jeg ikke hadde gjort det av sikkerthetsårsaker.

De sitter jo, men setet vil ikke gå i lås fordi ryggbøylen er bredere på modeller eldre enn 2003.

Har selv en eldre stol som jeg har filt hakk i denne bøylen så setet går i lås. Da er det ikke noe problem:)

Den låser seg ikke, men sitter godt fast. Så er det jo opp til deg. :) En liten baby som ikke beveger seg så mye går nok helt fint, men det finnes jo andre som kan dunke borti feks.

Hmm okei jeg skjønner..
Kanskje det ikke er vits i heller nå som hun er 4 1/2 mnd? Det hadde jo vært koselig å hatt henne med middagsbordet med oss, nå sitter hun i vippestolen lang nedpå gulvet.. :P

4,5 mnd, da kan hun jo snart sitte i ordentlig stol.. Jeg ville bare ventet litt. Vi brukte den fra 1 mnd, kanskje litt før også, hvis hun var våken da vi spiste middag. Og byttet til vanlig ved 6-7 mnd.

Er det noen måte å finne ut om stolen er eldre eller nyere? Kjøpt en brukt, men aner ikke hvilken den er...

Er det noen måte å finne ut om stolen er eldre eller nyere? Kjøpt en brukt, men aner ikke hvilken den er...

Om du måler mellomrommet mellom ryggbøylene, så har den eldre modellen 2 cm åpning og den nye har 3 cm (ca). Målte kun med målebånd :p

Vi filte hakk, gikk helt fint. Gikk i lås. :)
Men 4,5 mnd gammel hadde jeg ikke tatt meg bryet. Min er 6 mnd og vokste ut av den for et par uker siden. ;)

Jeg har en gammel stol og klarte ikke å feste newborn Seat på det. Det henger liksom ikke. Passer på stoler ettet 2004. Men noen har saget litt av bakplaten så den får plass

Enkleste måten er å se på den.

Har den hull i sidene til bøyle er det den gamle typen. Den nye har ikke det. (jeg sitter her med tre stoler rundt bordet, en gammel og to nye)

Ja, det går helt fint. Har gjort det på begge mine. det sitter like godt fast uansett :)

Enkleste måten er å se på den.

Har den hull i sidene til bøyle er det den gamle typen. Den nye har ikke det. (jeg sitter her med tre stoler rundt bordet, en gammel og to nye)

Den har jeg faktisk ikke tenkt på :p haha
Har jo begge to stående selv og.

Vi har kuttet/filt ned hakk der festet til newborn sete er. Så var det ingen problem å bruke den gamle stolen. Er litt verre når som han snart begynner å sitte selv, for tror ikke de nye bøylene pssser så bra på den gamle stolen Eller noen som vet?

Vi har kuttet/filt ned hakk der festet til newborn sete er. Så var det ingen problem å bruke den gamle stolen. Er litt verre når som han snart begynner å sitte selv, for tror ikke de nye bøylene pssser så bra på den gamle stolen Eller noen som vet?
Det gjør de nok ikke. Er andre fester på de

Back
Topp