Feste av navlestrengen

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
noen fler om har vært til extra kontroll pga feste på navle strengen er dor langt på siden?
Jeg må nemmelig inn pga dette, etter som hun mente at den ikke var alt for langt nede var det ikke noe og bekymre seg over , er uansett lite de kan gjøre med det uansett.
Men var og litt vannskelig og se det bra nok pga den lille krabaten her inne ikke ville ligge rolig ;)
Så derfor ville hun ha en extra sjekk ca 4 uker etter oul

noen fler om har vært til extra kontroll pga feste på navle strengen er dor langt på siden?
Jeg må nemmelig inn pga dette, etter som hun mente at den ikke var alt for langt nede var det ikke noe og bekymre seg over , er uansett lite de kan gjøre med det uansett.
Men var og litt vannskelig og se det bra nok pga den lille krabaten her inne ikke ville ligge rolig ;)
Så derfor ville hun ha en extra sjekk ca 4 uker etter oul

oi nej aldrig hört om? Intressant. Att navlesnoren er festet langt på siden på morkaken liksom? jöss, är ikke lite man skal lära sig angående graviditeter alltså!

oi nej aldrig hört om? Intressant. Att navlesnoren er festet langt på siden på morkaken liksom? jöss, är ikke lite man skal lära sig angående graviditeter alltså!
Ja har skjønt det er en del og lære seg ;)
Ja om den er for langt nede kan det hemme veksten pga barnet får jo næring der i fra, og barnet får ikke all den næring den skal ha men det går bra alikevell, er den alt for langt nede , jeg forstod det sånn at den da var nesten festet forbi morkaken (viste ikke det gikk Ann) så får jo heller ikke barnet næring, og da sier det seg nesten selv hvordan det går da :(

Så en tråd om det en gang tidligere, men husker ikke helt hvor.. da fikk de det gjaldt ekstra oppfølging ift vekstkontroller. Men gikk veldig fint med de det gjaldt :) har ingen egen erfaring med det. Men du kan kanskje prøve å søke på det, så finner du kanskje igjen tråden?

Så en tråd om det en gang tidligere, men husker ikke helt hvor.. da fikk de det gjaldt ekstra oppfølging ift vekstkontroller. Men gikk veldig fint med de det gjaldt :) har ingen egen erfaring med det. Men du kan kanskje prøve å søke på det, så finner du kanskje igjen tråden?
Jordmor forklarte det veldig bra for oss, men greit med andre sine erfaringer og

Tror de sier noe om det i babyverdens podcast. Har hørt 15-17, så om det var der jeg hørte det er det på en av disse ☺️ (evt smelt på tjukka podcasten) Husker ikke akkurat hva de sa, men de fortalte om plasseringen.

Back
Topp