Festa seg.

Real

Gift med forumet
Vi var hos jordmor idag og hun sa så: "Her har hun lagt seg med hodet ned. Laaaangt ned, jeg kan nesten si hun har festet seg. Flink jente det".

Hihi-Morsomt!

jaja- ble brått litt lettere å puste igjen da eller:) Men har nå hørt om de som har snudd tvert om siste ukene også..Men om hun er såpass langt nede så er dte kanskje liten sjangs for at hun snur rundt igjen?

Ja jordmor trodde hun lå såpass langt ned, at det ble vanskelig å snu seg. Hun blir nok mest sannsynlig liggende sånn til fødsel:) Men man vet jo aldri..

Her har også lillebror festet seg! Eller sitter hvertfall ganske godt;) Eneste negative er at jeg ikke kan sitte forover bøyd:/

Trulte har lagt seg med hodet ned,og begynnt å feste seg :) Er 31 uker nå,så legen min syns det var litt tidlig.Men hun regnet med at det nå ikke blei noe setefødsel,noe jeg syns er greit.

så deilig! Håper min også snur seg og fester seg snart, så slipper jeg å være bekymret for at han skal komme ut feil vei! 

Var hos jm idag og er 31+1 og her var det så godt som festa og langt nede i bekkenet :) trenger jo ikke bety tidlig fødsel fordi :)

Her er også hodet godt nedi bekkenet. Skal til kontroll om 1 1/2 uke så regner med jeg får beskjed om at det er festa da. Det ser ikke spesielt stilig ut når jeg sitter fremoverbøyd nei;)

Det vil ikke si at vi kommer til å føde for tidlig, sa jordmor.

Back
Topp