festa seg og kynnere...

morinor

Andre møte med forumet
Hei! Jeg har termin 3.juli. Baby hadde festa seg og gått ned i bekkent da jeg var på kontroll uke 33+5, er det tidlig? Magen har sunket også, å det sees godt.. er andregangs... Jeg mener bestemt at baby festa seg over 1 uke før det og synes selv at det va veldig tidlig. Nr. 1 festa seg først i uke 36+5. Jordmor sa at det var veldig uvanlig at det festa seg hos andregangs..

Å hvor mye kynnere er "normalt" mot slutten?

Her festa småen seg i uke 32. Jordmor sa det var veldig tidlig. Er også andre gangs. Jeg har hatt mye kynnere hele veien. Det blir mer og mer nå på slutten. Forstod på jordmor at det var vanlig med mer kynnere andre gang. Blir spennende å se om ert har noe å si på når babyene kommer, når de fedter seg så tidlig ;)

Min forrige(nr 3) festet seg i uke 32, men ble likevel ikke født før 2 dager før termin. Jeg hadde også kjempemasse kynnere.

Har termin 4.juli og har festet seg her også :-) Legen sa han likevel kan bli til termin, men at han har gjort deg klar :-) Jeg har kynnere hver dag, men så lenge de ikke er vonde er det ikke noe å tenke på :-) Livmoren gjør seg jo bare klar :-)

Jeg kjente litt nedpress, men det er legen eller jordmor som må kjenne etter om hodet sitter fast :-)

Back
Topp