Fest

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Har vært/er i bursdagsfest til en kompis av sambo, og det er forspise greit nok det. Jeg drikker selvfølgelig ikke! Men så blir han med ut på byen og jeg orker jo ikke det, og jeg klarer ikke helt å sitte her alene med alle tankene. Vet at han ikke kommer til å være utro, men jeg vet at han kommer til å drikke seg enda mer full enn han allerede er, og jeg er så redd for at vi skal krangle når han kommer hjem..

Pleier alltid å bli noe sånn tull når han drikker seg full, og jeg er luta lei! Har sagt ifra så mange ganger at jeg håper virkelig han hører på meg nå og respekterer det rett og slett. Gjør han ikke det kommer jeg mildt sagt til å bli fly forbanna, og enda så aner jeg ikke hvordan jeg kan fortelle at jeg ikke liker det uten å dra opp alt dritt som har vært før, for da føler jo han at jeg ikke tror han klarer å kontrollere seg.

Noe jeg kanskje har helt rett i da.. Beklager for lang og sytete tråd, kjenner bare jeg trenger litt trøst nå..

Vet det er vanskelig men det er i hvertfall ikke lurt å diskutere når han kommer hjem. Ta det når han er edru. Lettere sagt enn gjort men krangling i fylla er bare meningsløst og lager mye styr.

---------------------------
Bruker mobilen nå :)

Vet det er vanskelig men det er i hvertfall ikke lurt å diskutere når han kommer hjem. Ta det når han er edru. Lettere sagt enn gjort men krangling i fylla er bare meningsløst og lager mye styr.

---------------------------
Bruker mobilen nå :)

Det er akkurat det jeg vil unngå. Hater å krangle i fylla, det er unødvendig og nytteløst! Men jeg er så redd for at han skal komme hjem og si jeg er sur, og dermed da ha bestemt seg for at jeg er det.. Da hjelper det ikke uansett hva jeg sier.. Jeg er ikke sur, egentlig ikke skuffa heller, men alle de hormonene løper løpsk nå og jeg har hatt et par tunge dager :/

Å så utrolig slitsomt å måtte deale med en drita og kranglete kjæreste. :( Føler med deg!

Du har forøvrig lov til å ha humørsvingninger, du er gravid og hormonell. Dette er tiden han skal ta hensyn til deg, ikkeomvendt.

Sov godt, håper han ikke vekker deg når han kommer hjem! :)

Det gikk helt greit :) hadde blitt noe byting ute der, men det var ikke han som begynte, så da er det på en måte greit :p hadde vært verre om han hadde begynt å yppe. Slapp unna slåssing tydeligvis da, og det er bra :)

Nå sover han enda og vi har masse å pakke, jeg er ikke sikker på hva som er hans der han bodde før og han vil ikke stå opp og er bare grinete, så da kan han til helvete få såva litt til å skylde seg sjøl for at vi blir flere timer forsinka :)

Back
Topp