Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Med førstemann var jeg ute på byen aaaaltfor tidlig..var i et dårlig forhold med en far som kun tenkte festing og som 20åring var jeg lite moden så trodde jeg måtte bli med for å beholde han.. alltid angret på det i ettertid men tror ikke jr tok skade.verst med meg
Han var bare noen få uker..men jeg pumpet masse og vi har alltid hatt et nært og godt forhold da og siden..denne gangen er poden straks 2mnd og jeg har ikke hatt ønsker om fest enda. Blir nok et glass rødvin med venner snart da
Men helt ærlig tror jeg ikke på noen "regel" ang fest og baby. .vi er så forskjellige, så har man mat/amming i boks, barnevakt en stoler godt på og ikke minst selv er trygg så er det vel opp til en selv når en føler seg klar!
Jeg var på jentefest i går
Men det var bare to hus lenger nede i gata, og ikke drakk jeg alkohol. Var utrolig godt å lufte meg de 3timene jeg var borte fra lillebror
Jeg tenker at det er ingen fasit på hvor lenge en dkal vente med en fest, kommer jo an på en del ting. Amming eller flaske, hvem er med barnet og hvor mye alkohol en drikker.
Jeg var på julebord da lillebror var 3 uker ca.. Men det var bare en liten stund og jeg drakk ingen alkohol. Med storesøster var jeg vel først ute på byen da hun var ca 4- 5 mnd tror jeg.. Lillebror er snart 3 mnd og jeg har ikke vært på byen enda. Drøyer nok et par mnd til før jeg tar en tur ut