Fest

Catski

Forumet er livet
I dag skal jeg på min første fest hvor jeg skal drikke mer enn 1 glass vin.
Gleder meg utrolig. Men det er nesten som det er pyntingen jeg gleder meg mest til. Pynte seg, og føle seg vel.
Gullgutten skal være hjemme med pappa.
Synes det er bra at de også får prøvd ut papparollen ordentlig.
Er så glad han tar flaska

Høres digg ut!! Har ikke vært ute ennå, men har ikke hatt lyst heller. Men blir nok mere rastløs nå fremover når det blir ennå mer godvær.......[:)]

Kos deg masse!!! [:)][;)]

Kos deg masse!! [:)] Det går sikkert veldig bra!

Jeg har ikke vært ute ennå selv. Frister liksom ikke helt ennå. Har sikkert bla litt å gjøre med at jeg har ikke gått ned alle kiloene etter svangerskapet, så jeg får jo nesten ikke på meg noen av buksene mine..[:(]

Har ikke fristet meg å gå ut enda heller... er nok fordi jeg ikke føler meg så veldig flott enda [8|] men søsteren min har lovet at hun skal si ifra til meg neste gang hun skal ha vorspiel, så skal jeg ihvertfall ta en tur dit - og møte alle venninnene våre [:)]

jeg skal på fest 28 april[:)] jeg både gleder og gruer meg litt. mamma skal passe martine, så jeg regner med at det vil gå fint, men jeg tror jeg kommer til å savne prinsessa mi en masse. men mamma har sagt at jeg bare må nødt til å prøve å kose meg. for en gang må jo bli den første[:D]

Da var den store festen over. Det hele endte med at jeg skulle røyke sigaretter, noe jeg ikke har gjort siden juni. Hadde kjøpt meg en 10 pk røyk. Ble ubehagelig i magen  av det, etter en halv flaske vin dro jeg hjem litt før 1. Hjemme hadde alt gått supert, og Filip har sovet som en stein i natt. Kan love samboer ble glad da jeg fortalt at jeg ble litt dårlig av røyken. Han var ikke så begeistret av tanken på at jeg faktisk skulle røyke.
Generelt sett var det jo egentlig en veldig fin kveld. Det var forresten en privatfest (Dobbel 30 års dag) på et hus langt fra byen, med masse venner. Var rundt 30 stk der, så det var veldig artig å ta en fest sammen med alle vennene....

flott at du fikk kommet deg ut litt! Tror ikke å se litt annet en bare baby skader noe![:)]Vi må ikke glemme oss selv![;)]
Også er det sååå herlig å komme hjem igjen til gullungene våre[:)][:)]

fikk innbydelse til 10 års reunion for ungdomsskolen i dag, så det blir ihvertfall fest på meg i august!! forhåpentligvis før og da [8|] blir kult å se gamle kjente igjen!!

ORIGINAL: tonje07

fikk innbydelse til 10 års reunion for ungdomsskolen i dag, så det blir ihvertfall fest på meg i august!! forhåpentligvis før og da [8|] blir kult å se gamle kjente igjen!!

Sånt er gøy ja![:)]

Back
Topp