Fest uten å fortelle at du er gravid....

Nyspire2014

Andre møte med forumet
Fant ut at jeg var gravid i dag <3 vi vill ikke at noen skal vite det før vi er nådd 12 uker, da dette ikke var planlagt og har takket ja til å komme på noen fester og sammenkomster. Den første er nå på lørdag... Trenger tips til å ikke røpe at jeg er gravid og grunn for at jeg ikke drikker...( noe som ikke er normalt når jeg er på fest).... En virkelig god overbevisende grunn!! Hjelp !!

Gratulerer. :-D

Jeg har brukt "unskyldningen" at jeg har hatt UVI og har gått på antibiotika :-)

Om du har en jobb som inkluderer helg kan du bruke at du skal på jobb dagen etter. Familie middag, antibiotika, "ta en pause fra alkoholen"

Sent from my iPhone using BV Forum

Og gratulerer :)))

Jeg stemmer for enten uvi eller halsbetennelse :) man skal ikke drikke mens man går på medisiner :)

Jeg stemmer fr
Or alkoholfritt. Det må jeg ha i meg to helger på rad nå :-) alkoholfri vin/øl. Begynner jeg avlyse lukter de lunta.

Gratulerer og velkommen hit :)

Gratulerer så mye :D
Jeg har også brukt den "gamle" unnskyldningen... Uvi og penicillin-kur,
Men om du drikker øl til vanlig, kan du "snik-be" bartendere om å fylle munkholm i halvlitersglasset :P

Det går an å bytte ut innholdet i flasker til alkoholfritt;-) eller si at du er sjåfør;-)

Mangen bra forslag.. Problemet er at vi skal på viltaften, og bartenderen er svigerinna mi :/så enten blir det å bare fortelle henne det, eller bare late som at jeg drikker, og min kjære drikker det opp. Og si utover kvelden at jeg har vondt en eller annen plass, og neste gang spille på at jeg hadde kraftig urinveisinfeksjon og går på en hestekur... 3. Gangen er det julebord, og da kan jeg være sjåfør :) og heldigvis er det ikke mangen dagene igjen før vi kan fortelle det etter det :)
Jeg og mannen er veldig sosiale og takker sjeldent nei til en fest eller god middag med venner. Så blir vanskelig å skjule dette her:/ har ikke lyst å hjemme meg heller fordi at jeg er gravid.

Så du skrev viltaften. Det er visst mye mer toxoplasmose i viltkjøtt enn annet kjøtt, så bare pass på at alt du spiser er helt gjennomstekt.

Angående alkohol, ville jeg gått for antibiotikahistorien /evt snik-fyllt på alkoholfritt.

Kjøp alkoholfrie øl, og vanlig øl - putt dem i vann og bytt etiketter - det gjorde jeg :-) bate pass på å ha kontroll på dem så ingen bytter med deg. Hehe

Hell alkoholfri vin/druejuice på en vanlig vinflaske:) når folk drikker selv merket de jo ikke om du har drukket alkohol eller ikke :)

Kjøp noen flasker alkoholfri og ikke-alkoholfri øl i samme fasong/merke. Legg flaskene i vann, og bytt etikett når de har tørket. Du kan også gå rundt med et vinglass i hånden uten å drikke. Ingen som legger merke til om du drikker eller ikke:)

Kjøp en vin uten alkohol og riv av etiketten:) ingen så spør alikevel:) og gratulerer:)

UVI og penicillin er så oppbrukt nå at du garantert vil blir avslørt av noen! Men tøm alkolfritt på en alkoholholdig flaske, det er det beste tror jeg. Eller en mer avansert en, prøv å ta av etiketten på en alkoholholdig drikke og sett på en flaske uten alkohol. :p

mange gode tips :P

har du barn fra før så kan du si at du må opp med de dagen etter, eller at du skal være sjåfør.

Sjåfør funker dårlig, når det er 5 minutter fra der vi bor... Vi valgte å si det til svigerinna mi som skal stå i baren :) så da kjøper jeg alkoholfritt i baren hos henne :)

Back
Topp