Fest på lørdag

Alin

Flørter med forumet
Jeg skal på fest til naboen på lørdag. Noen som har noen gode forslag på hvordan jeg kan forklare at jeg ikke kan drikke? Har ikke lyst at noe skal finne ut at jeg er gravid når jeg bare er fem uker på vei. Har vurdert og drikke alkoholfri vin, men vet ikke helt..

Venninna mi kjøpt alkoholfri vin å putta d i ei ainna flaske,så d såg ut som hu drakk vanlig vin :)

der fins Rosèvin som er alkoholfri, hvor det ikke vises på etiketten at det er uten alkohol.. bare bake på etiketten i mindre skrift:) Husker ikke helt hva den heter men.. En venninde drakk den når hun var på fest hos oss, før vi visste noe. men kalrte selvfølgelig ikke holde seg(men hun var 12 uker på veg ), i og med at hun skulle kjøre oss til byen. he he he..
men å putte det på en annen flaske fungerer sikkert like bra...

jeg skal selv på jobbfest i juni, og da er jeg ca 8 uker på veg. så håper kvalmen ikke har kommet for fullt.. blir vel alkoholfri vin på meg og.. heldigvis slipper jeg å kjøre siden vi blir hentet med båt:) he he.. så da vil vel ikke jeg bli avslørt! Jaja. 
lykke til!:D

Jeg ristet kullsyra ut av mozell og tok den over på hvitvinsflaske. Jeg drikker alltid den samme vinene så tror folk hadde begynt å lure hvis jeg drakk noe annet;)

CasiopeiA skrev:
Jeg ristet kullsyra ut av mozell og tok den over på hvitvinsflaske. Jeg drikker alltid den samme vinene så tror folk hadde begynt å lure hvis jeg drakk noe annet;)

hehe.. hærlig:)

Er så glad jeg ikke har det problemet :P

Jeg har aldri vært den som har drukket mye alkohol, så om jeg hadde funnet det for godt å bare kose meg med brus på en fest så er det ingen som hadde reagert på det.

Er jo og de som bruker unnskyldningen om at de går på penicillin og ikke vil blande alkohol med medisin.

Jeg får nok satse på alkoholfrivin på vanlig vinflaske. Gjorde det sist jeg var gravid og gikk fint da:) føler bare de lyser gravid av meg.. He he.. Men det er nok bare noe jeg tror.

Er jo også bare å si at du enten kjører, skal tidlig opp dagen etterpå eller at du går på en antibiotikakur. 3 gode grunner til å ikke drikke. Eller at du er med på et veddemål:p

Side skrev:
Er jo også bare å si at du enten kjører, skal tidlig opp dagen etterpå eller at du går på en antibiotikakur. 3 gode grunner til å ikke drikke. Eller at du er med på et veddemål:p

Hadde nok brukt en av de grunnene jeg å ;) Men har som regel ikke stoppa meg fra å ta en øl :P hehe

Side skrev:

Hadde det ikke vært hos naboen (rett over gata) så hadde jeg nok bare kjørt og sagt jeg skulle tidlig opp, men antibiotikakur er jo et alternativ:)

Back
Topp