Fest og alkohol? SVAR RASKT!

mormormor

Betatt av forumet
Skal ha noen nære venner på besøk i kveld. Kjenner jeg situasjonen rett blir det nok en del alkohol. Jeg skal selvfølgelig ikke drikke, men de andre vil nok undre seg over det og spørre direkte om jeg er gravid.

Er jo veldig tidlig. Vi hadde bestemt oss for å vente med å si noe før etter uke 12 siden vi nettopp har vært gjennom en sa og er litt engstelige for at det skal skje igjen.

Men så oppstår jo slike situasjoner.
Skal også i familiemiddag i morgen der det nok også blir tilbud om alkohol. Har jo alltid takket ja til alkohol tidligere.

Noen råd? Hva kan vi svare? Har litt dårlig pokerfjes.....

Kan du ikke si at du ikke føler deg hundre prosent? eller at du må opp tidlig i morgen og skal kjøre da.... ??

Kan jo prøve det med litt dårlig form, men det med kjøring går de nok ikke på...kjenner hverandre så godt

Da jeg var i bursdagsfest hos venninna mi da jeg nettopp hadde funnet ut måtte jeg også finne på noe kjempelurt..
Det jeg gjorde var å ha i en BITTELITEN skvett alkohol i de to første drinkene, for syns skyld siden alle så meg. Etter det drakk jeg brus. Fikk en bayleys hos ei av jentene der. Drakk en munn eller to, så hjalp gubben meg. Ingen som la merke til det. [;)]

Når det gjelder familien.. Kan du ikke være i dårlig form? Ta meg kleenex, la vær å sminke deg og gjør sånn at du føler deg skikkelig ræva. Hvem har lyst på rødvin eller øl når man har hauverk og er tett i nesa??

Takk for rådene.

Blir nok til at jeg går på penicillin og i morgen har jeg nok vondt i hodet og ikke helt i form.

det at du går på penicilin er ein god unnskyldning, si at du hart fått ein infeksjon i kroppen ( det har eg fått medisin for før )

hadde clausthaler oppi hansa øl glass, det gikk strålende greit[:D]
gikk og helte oppi rød saft istedenfor vin,hehe, det stresset

Back
Topp