Fest i påsken...

*MissMe*

Gift med forumet
Fått forespørsel om jeg vil være med på fest i palmehelga. Har litt lyst, men litt hønemamma og... Lillesnuppa er bare 6mnd da...
Tenk om hun da plutselig ikke vil ha flaske, eller får vondt i magen osv. osv.. Faren burde vel takle alt dette???[&:]

*Tenke, tenke*[8D]

men går det sikkelig dritt så kan han vel bare ringe deg?!? vondt i magen klarer gubbeliten å takle[;)]

dra du[;)]

det burde vell gå fint!

Jeg skal i utdrikkingslag på lørdag. Vår løsning blir at Ådne skal sove borte slik at Heine og pappa får mer tid alene.

det burde vell gå fint!

Jeg skal i utdrikkingslag på lørdag. Vår løsning blir at Ådne skal sove borte slik at Heine og pappa får mer tid alene.

Hun er jo hele 6 mnd jo - DRAAAAAA!!!!!!!!![8D][:D][:D][:D][:D][:D] *skal ikke si når jeg var ute igjen etter Emma jeg* [:-] *eller lillebille for den saks skyld* [8D]

KOM DEG UT!!!! Ungen spiser når den er sulten, og sover de ikke - ja så sover de ikke[8D]

Haha.. Når A var 8mnd klarte mannen å overtale meg til å bli med, så jeg er kanskje litt hønemor...[8D] Og da gikk det 3mnd til neste gang...[8D] Så noe partyløve er jeg ikke lenger...[;)]

Ser ut som det blir fjelltur på mannen denne helgen og fest på meg neste helg!![:D][;)]

ORIGINAL: Vand

KOM DEG UT!!!! Ungen spiser når den er sulten, og sover de ikke - ja så sover de ikke[8D]

Sign!! Go for it!! [:D]

tullhøøøne.... bare 6 mnd....??? hipp hurra.... jeg er dårlig mor, vert borte fra min lille Anton torsdag til søndag jeg.... og drukket... hehe... jaja...

KJØR PÅ! detta klare maen fint.... [:D] (eg e me på fest eg... hehe)

Skjønner deg godt jeg, men mest av alt handler det om at jeg ikke er overgira på drikking og å dra på byn. Noe annet når man er hjemme hos noen og det ikke er lagt opp til at man skal bli mer beruset enn i godt humør [:)]

ORIGINAL: Bebibooms

tullhøøøne.... bare 6 mnd....??? hipp hurra.... jeg er dårlig mor, vert borte fra min lille Anton torsdag til søndag jeg.... og drukket... hehe... jaja...

Nå har vi prøvd en del med flasker og hun er håååpløs....[&:][&:][:@]

Så det blir nok til at jeg legger henne, blir med på fest og reiser hjem og legger meg. Om ikke så lenge så spiser hun mer enn hun drikker, da er det noe helt annet...[&:]

ORIGINAL: *MissMe*

Så det blir nok til at jeg legger henne, blir med på fest og reiser hjem og legger meg. Om ikke så lenge så spiser hun mer enn hun drikker, da er det noe helt annet...[&:]

Det problemet hadde jeg med M da hun var liten. Hun tok ikke flaske før hun var over 6 mnd [8|][&o] Men de som passet henne ga henne av kopp, har du prøvd det? Litt styr, men det gikk fint. Og om noen andre gir henne flaske, helst når du ikke er i samme rom. For da vet hun jo at du er tilstedet og hun vil dermed bare ha pupp.. Denne er kanskje litt stygg, men er hun sulten nok, så drikker hun til slutt [8D][8|]

Vet iallefall at med min neste så skal jeg være flink å gi flaske av og til [8D]

ORIGINAL: Gullklomp

ORIGINAL: *MissMe*

Det problemet hadde jeg med M da hun var liten. Hun tok ikke flaske før hun var over 6 mnd [8|][&o] Men de som passet henne ga henne av kopp, har du prøvd det? Litt styr, men det gikk fint. Og om noen andre gir henne flaske, helst når du ikke er i samme rom. For da vet hun jo at du er tilstedet og hun vil dermed bare ha pupp.. Denne er kanskje litt stygg, men er hun sulten nok, så drikker hun til slutt [8D][8|]

Vet iallefall at med min neste så skal jeg være flink å gi flaske av og til [8D]

Dette er jo min andre...[8D] Problemet er at hun bare helt plutselig nekta...[:@]

MEEEEN...
I dag kjøpte jeg en ferdigbalnda ertatning som heter baby semp og den ville hun ha!!!![:D][:D]
Men det blir nok edru fest på meg denne gangen, men jeg får jo være med!![:D][:D]

Back
Topp