Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bebibooms
tullhøøøne.... bare 6 mnd....??? hipp hurra.... jeg er dårlig mor, vert borte fra min lille Anton torsdag til søndag jeg.... og drukket... hehe... jaja...
KJØR PÅ! detta klare maen fint.... [:D] (eg e me på fest eg... hehe)
ORIGINAL: *MissMe*
tullhøøøne.... bare 6 mnd....??? hipp hurra.... jeg er dårlig mor, vert borte fra min lille Anton torsdag til søndag jeg.... og drukket... hehe... jaja...
Nå har vi prøvd en del med flasker og hun er håååpløs....[&:][&:][:@]
Så det blir nok til at jeg legger henne, blir med på fest og reiser hjem og legger meg. Om ikke så lenge så spiser hun mer enn hun drikker, da er det noe helt annet...[&:]
ORIGINAL: Gullklomp
ORIGINAL: *MissMe*
Nå har vi prøvd en del med flasker og hun er håååpløs....[&:][&:][:@]
Så det blir nok til at jeg legger henne, blir med på fest og reiser hjem og legger meg. Om ikke så lenge så spiser hun mer enn hun drikker, da er det noe helt annet...[&:]
Det problemet hadde jeg med M da hun var liten. Hun tok ikke flaske før hun var over 6 mnd [8|][&o] Men de som passet henne ga henne av kopp, har du prøvd det? Litt styr, men det gikk fint. Og om noen andre gir henne flaske, helst når du ikke er i samme rom. For da vet hun jo at du er tilstedet og hun vil dermed bare ha pupp.. Denne er kanskje litt stygg, men er hun sulten nok, så drikker hun til slutt [8D][8|]
Vet iallefall at med min neste så skal jeg være flink å gi flaske av og til [8D]