fest i morgen...

krogenbaby

Elsker forumet
Jaaa.. grugleder meg til i morgen!

skal ut på fest for første gang siden 1.mai i fjor..!

har ikke smakt en dråååpe alkohol eller røyk siden da ;P blir spennende!!

Blir rart å være vekk fra lillegutt så lenge.. han skal sove hos bestemor som bor rett over oss! =)

MEN, blir godt å sove hele natta, og litt lenge lørdag morgen :)

Å så gøy! Du får kose deg masse da og nyte pustepausen. [;)]

Nyt det!!!:) her har jeg nedtellig til mamma og mormor skal ha lillemann hver sin natt i løpet av påsken..[;)]

Oi ! [:-] Så tidlig dere damer begynner på igjen da! Ammer dere? For jeg ser ikke for meg at jeg kan tenke på noe som helst sånt før i august...[8D]
Så artig at dere har muligheten da!! Her er ikke nattesøvn noe problem uansett, da hun sover fra ca 23.00 til 08.00 omtrent hver natt [:D][:D] *heldig*

Okei ganske stygt men gud som jeg misunner deg[:D][:D] jeg skal i bryllup om en mnd så det blir nok ikke ut før det. Kunne tenkt meg en "voksenkveld", sånn uten barn[;)]

Ammer ikke nei. Har heller ikke problemer med søvn på natta. Hadde han vært urolig på nettene hadde jeg ikke tatt sjangsen tror jeg...

Da skjønner jeg at det er lettere å få til! [;)] Kos deg, og nyt det [:D]!! Jeg gleder meg til sen sommeren... [:)] Og nyter i mellom tiden ett lite glass vin nå og da på kveldene [:D]

kos deg masse!!! [:D]

Jeg og gubben skal avlevere Jonas hos bestemoren sin imorgen så skal han bli der frem til søndagskvelden [&:] Har litt blanda følelser egentlig. Kjenner det skal bli litt godt å bare være meg, gubben å 100% fokus på bikkja som vi skal trene masse med i  helga med Norsk Dogo Canario Klubb. Men kjenner jeg gleder meg allerede til vi skal hente han på søndagskvelden ja [8D]

ORIGINAL: McBaby

[:D] Kos deg[:D]

ORIGINAL: McBaby

[:D]

Koos deg masse[:)]

kose deg masse.
Selv klarer jeg ikke gå ut nå, skal i bryllup i mai og da vil jeg ha han med meg. Vi planlegger og være med ut i slutten av juli, får se om jeg er klar da[:)] *hønemor*

Kos deg :) :) Jeg skal på ost og vin med en jente gjeng ikveld så pappaen skal vere hjemme med jakoben:) Litt blanda følelser, men trur nok jeg trenger en tur ut med venniner og snakke om noe heeeeelt annet enn babyer (hahaha! vi får se hvor lenge det varer ... )

Back
Topp