Fest i magen

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Hjelpes! Gikk fra å kjenne litt liv PR dag til å føle meg som reine festlokale over natten :p flere som har meget aktive krabater i magen nå?? :)
 
han har hatt noen skikkelige hjemme alene fester ja :D sparket så vi kjente det utenpå her for noen uker siden. Har ikke kjent så altformye til spark på utsiden etter det, men merker at han er der nå. Men enn så lenge er det bare digg :D Godt å vite at han trives
 
han har hatt noen skikkelige hjemme alene fester ja :D sparket så vi kjente det utenpå her for noen uker siden. Har ikke kjent så altformye til spark på utsiden etter det, men merker at han er der nå. Men enn så lenge er det bare digg :D Godt å vite at han trives
Ja ikke sant :) kjenner ikke særlig utenpå her heller, men magen hopper til innimellom :p
 
Det er så kraftig når det først er aktivitet, at han må være veldig annerledes enn storesøster:p men fremdeles ikke hver dag:)
 
Jupps! Veldig aktiv:)

I dag og i går har jeg akkurat som leamus i nedre del av magen, samme sted som han sparker. Kan ikke huske å ha opplevd det før! Noen som vet hva det kan være?
 
Jupps! Veldig aktiv:)

I dag og i går har jeg akkurat som leamus i nedre del av magen, samme sted som han sparker. Kan ikke huske å ha opplevd det før! Noen som vet hva det kan være?
Hadde mye slik med gutta sist jeg gikk gravid. Er bevegelsene fra ungen :) hvis jeg husker rett
 
Jeg har kjent spark i snart fem uker, både innvendig og utvendig (selv med foranliggende morkake..). Kjent liv noe lengre :) her er det full fest hele døgnet, og kan faktisk ikke helt huske hvordan det var før :p
 
Jeg har kjent spark i snart fem uker, både innvendig og utvendig (selv med foranliggende morkake..). Kjent liv noe lengre :) her er det full fest hele døgnet, og kan faktisk ikke helt huske hvordan det var før :p
Hehehehe. Kjent liv lenge også :p men er kun hvis hu sparket i sidene at jeg kan kjenne det utenpå
 
Kjenner mye, flere ganger daglig nå. Til tross for livmor foran.
Sett utpå ofte i det siste men idag så til og med sambo det utpå.
 
Har også morkaken foran. Jm måtte le på oul for hun sa at jeg kjente vel ikke så mye liv på grunn av det. Hu fikk greit til svar at tøtto allerede presterer både å holde meg våken og å vekke meg :p
 
Lille har seg noen reale res innimellom men er enda ganske snill som sin storebror :)
 
Ordentlig fest i magen her også:D hver dag, og gjerne en halvtime etter jeg har spist, midt på natten, under dagslur og kvelden når jeg ligger i ro :) hun er en livat liten jente, som vi kjenner på utsiden av magen også❤
 
Ja her er det absolutt full fest i magen! Lille bebis er ekstremt aktiv, og jeg har morkaken bak så merker veeeeeldig mye aktivitet!
Noe jeg såklart er veldig glad for <3
Det er morsomt å ha fulgt med på hvordan aktiviteten og bevegelsene forandrer seg, og hvordan lillegutt nå har flyttet seg opp rundt navlen og ikke bare er nede ved skambenet mer. Ser masse aktivitet utenfor magen også, den er en skikkelig geleklump noenganger som "disser" og beveger seg :p Haha. Ser tydelig når lillegutten turner inni der :p
 
Jepp, det føles ut som hen velter seg rundt inni der, og danser en kombinert can-can-YMCA-dans, hehe. Foreløpig ikke plagsomt/ubehagelig, men kan nok bli det om ikke alt for lenge når hen blir sterkere.
Husker sist så kunne jeg bli litt uvel av all romsteringa, blir litt som om noen roter rundt med tarmene. Et heftig spark mot nyra mi fikk jeg også en gang. Jadda, the joys of pregnancy, hehe...
 
Her er det veldig forskjellig fra dag til dag. Noen dager er det baluba og kraftige dult fra morgen til kveld og andre ganger bare krafsing :p
 
Back
Topp