Fest, fest, fest......

l_y_k_k_e2012

Blir kjent med forumet
Jeg skal i mange festligheter framovar....
OG Vil ikke avsløre hemmeligheten vår helt ennå..... 
Har noen av dere anbefalinger på gode alkoholfrie viner? så jeg kan helle over i en vanlig vinflaske?

Første festlighet er allerede i kveld, så har tenkt å si at jeg går på penecelin eller noe.... Ikke  noe kjekt å lyge, menmen :)

Ha en fin kveld videre gravide damer <3 

drikker ikke så mye vin selv, men om 2 uker skal jeg på fest og da kommer jeg nok bare til å bytte etiketten på øl flaskene (kjøper en alkoholfri og en vanlig så bytter jeg etikettene og når den alkoholfrie er tom så fyller jeg vann på den) kommer også til å få min kjære til å tenne en røyk for meg som jeg bare holder i hånden og later som jeg røyker ;p (jeg har sluttet å røyke, men vil jo se rart ut om jeg plutselig drikker uten å røyke! det hadde ALDRI skjedd før så kan ikke skje nå heller! 

Jeg har hørt at det ikke er så mange gode alkoholfrie viner. Jeg kjøpte druejuice å hadde over på ei vinflaske med skrukork, funka som fjell det :) 

Takk jenter :)  Først vil jeg få si at jeg er heller ikke den som fester så mye, men det er en eksplosjon av runde dager i vennekretsen.... Så da er jeg jo med på det

Jeg drikker ikke øl, så den går ikke.... Jeg kan jo prøve det med jusen, helte du den oppi en rødvins flaske da?

Ja, jeg bare skylte flaska i kokende varmt vann en del ganger - så helte jeg juicen over på flaska. Hadde rødvinsflaske med skrukork, skrudde den bare opp uten at noen var rett i nærheten (den lager jo litt lyd om den ikke er åpna før). Ingen merket noe :) 

Tusen takk for tipset :)  

Då slipper jeg å avsløre hemmeligheten vår(".)

jeg har samme problem gitt.. utdrikkingslag og slikt...

... men håper jeg ikke blir så dårlig som sist, da måtte jeg bare si fra, så folk ikke trodde det var noe alvorlig med meg

Sist gang jeg var gravid drakk jeg Schweppes lemon, folk trodde jeg drakk drinker :)

Ellers har jeg hørt at det faktisk finnes et par gode alkoholfrieviner, spørr på polet!

Back
Topp