Fest, fart og spenning, på tur med Otto Henning

Bkno1748562

Forelsket i forumet
Da har jeg hatt min første tur på byn med venninnene. Alt gikk kjempe fint for mamma som var barnevakt, og bebisen sov i strekk 02-0830 som er nesten rekord. (Erstatning gjør underverker :P )
Når jeg våkner nå merker jeg at jeg ikke savner noe ved det å drikke og feste til langt på natt :P
Har dere vært på fest etter graviditet og fødsel? :-)

Ikke noe her enda heller.. men det blir i starten på juni ca, på mitt eget utdrikningslag :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vært på restaurant i to timer?! Haha.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ikke vært ute på fest siden januar i fjor, men jeg har tatt meg en pils eller et glass rødvin her og der.
Ellers vært med på julebord, men da kjørte jeg. Mini har vært på overnatting flere ganger hos farmor og farfar, men det er for at mamman og pappan hennes skulle flytte eller styre i leiligheten.

Skal dog på overraskelsesfest for en kamerat til helga, og da har vi fått overnatting til vesla, så begge to kan drikke. Det blir veldig spennende kjenner jeg, tror ikke jeg ska ha meg mye før jegblir full, så blir nødt til å passe litt på :)

Vært på restaurant i to timer?! Haha.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Hehe! Vel det er bedre enn ingenting :-) Får dere kveldene for dere selv da?
Snupp er begynt å legge seg rundt kl 20-21 nå, og det er virkelig deilig å få kveldene for seg selv merker jeg :)

Ikke vært ute på fest siden januar i fjor, men jeg har tatt meg en pils eller et glass rødvin her og der.
Ellers vært med på julebord, men da kjørte jeg. Mini har vært på overnatting flere ganger hos farmor og farfar, men det er for at mamman og pappan hennes skulle flytte eller styre i leiligheten.

Skal dog på overraskelsesfest for en kamerat til helga, og da har vi fått overnatting til vesla, så begge to kan drikke. Det blir veldig spennende kjenner jeg, tror ikke jeg ska ha meg mye før jegblir full, så blir nødt til å passe litt på :)
Så kjekt da!:-) Ja jeg drakk vel 4 øl, kjente det godt da! Hehe!
Deilig med overnatting så du slipper tidlig opp om morgenen da i hvert fall :)

Hehe! Vel det er bedre enn ingenting :-) Får dere kveldene for dere selv da?
Snupp er begynt å legge seg rundt kl 20-21 nå, og det er virkelig deilig å få kveldene for seg selv merker jeg :)
Ja hu legger seg kl 7 hver kveld, gjort det i over to mnd. Så vi har masse alenetid :)

Så kjekt da!:) Ja jeg drakk vel 4 øl, kjente det godt da! Hehe!
Deilig med overnatting så du slipper tidlig opp om morgenen da i hvert fall :)
Ja, det er det absolutt! Blir ikke sent på dagen uansett, for farmor og farfar vil reise på hytta på søndag, men det hjelper jo litt uansett :)
4 øl ja, er nok ikke langt unna det jeg vil trenge heller tror jeg :p
Vanligvis kunne jeg drikke en 6-pack uten å kjenne det.. Så det blir en forandring :p

Ja hu legger seg kl 7 hver kveld, gjort det i over to mnd. Så vi har masse alenetid :)
Mini her også har tatt kvelden i syv-tiden siden hun var halvannen måned. Deilig det, og å kunne legge seg tidlig <3

Mini her også har tatt kvelden i syv-tiden siden hun var halvannen måned. Deilig det, og å kunne legge seg tidlig <3[/quote]

Omg tida flyr. Jeg skrev to mnd men det har gått fire mnd med rutiner. Haha. Babyen min er stooor.

Back
Topp