Fertilitetssjekk og spyling av eggledere

ttc-malin123

Andre møte med forumet
Hei! Vi har fått innvilget IVF, men det er 4 mnd til henvisning så regner med det er noen måneders ventetid. Vi har vært prøvere siden mai 2022, med en graviditet som endte i uke 9(MA). Nå er jeg utålmodig fordi det er 12 mnd siden vi mistet og ingen positiv test.

Har bestilt fertilitetssjekk hos Medicus i Bergen og ønsker egt spyling av eggledere. Noen som vet om det inngår i sjekken? Ser folk skriver litt forskjellig.
Til info har jeg endometriose fra før av. Og har noen gjort spyling og vært vellykket etter det?

Gjorde det på UNN i 22(?). Så vidt eg huske så måtte eg ta paracet før det ble gjort men kjentes fortsatt ganske vondt ut. For meg så kjente det nesten ut som at noen dreiv å pirka nedi korsryggen på en måte, vanskelig å forklare. Holdt på å hoppe ut av stolen. Litt blødninger etterpå men ellers var alt fint.

Hei! Vi har fått innvilget IVF, men det er 4 mnd til henvisning så regner med det er noen måneders ventetid. Vi har vært prøvere siden mai 2022, med en graviditet som endte i uke 9(MA). Nå er jeg utålmodig fordi det er 12 mnd siden vi mistet og ingen positiv test.

Har bestilt fertilitetssjekk hos Medicus i Bergen og ønsker egt spyling av eggledere. Noen som vet om det inngår i sjekken? Ser folk skriver litt forskjellig.
Til info har jeg endometriose fra før av. Og har noen gjort spyling og vært vellykket etter det?
Hos meg satt første på første, men andremann lot vente på seg. I syvende pp gjennomførte jeg skylling og minstemann satt den syklusen :)

Back
Topp