Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei,
Vi har fått litt logistikk-problemer til uttak som jeg ikke tenkte på på forhånd. Jeg skal ha uttak på mandag, så jeg får ikke spurt Fertilitetssenteret.
Kan jeg ha med sæd (holdt kroppsvarm) til uttak og mannen bli hjemme? Vi har allerede levert skriftlig samtykke underskrevet av mannen. Eller må mannen være fysisk med på uttak ved FS?
Er fristen på innlevering av sæd 1 time etter utløsning hos FS?
Vi har alltid, eller HAN har alltid levert der fordi vi har 1,5 t reisevei. I Porsgrunn er det hvertfall sånn at vi kunne ta den hjemme hvis vi fikk levert prøven innen en time. Men har ikke spurt FS da. Vil ikke bare ta den der så dere er sikre på at alt er rett?
Ble brått stresset når mannen satte seg på bakbena med planen her nå. De har ikke en vakttelefon som er åpen utenfor åpningstid som du kan ringe og spørre da? Klinikken jeg går på har i hvert fall det for de som er i behandling. Hvis du ikke får spurt på forhånd, ville jeg ikke ha tatt sjansen, i hvert fall.
Ikke som jeg vet om, men nå klarte jeg å få med mannen på en plan som gjør det enklere å få han med til Oslo akkurat da.![]()
![]()
Jeg leste nå etterpå på at det mulig var logistikkproblemer. Er ikke lett å få alt til å gå opp i opp alltid[emoji23] Men du hadde fått noen til å kjøre deg? Jeg blir heeelt borte av den mixen jeg får på FS[emoji85]Jo, tror vi må det. På Ullevål fikk vi ta med hjemmefra, men jeg tror jeg fikk mannen med på en løsning på både jobb, sædprøve, barnehage-levering og hele pakka.Ble brått stresset når mannen satte seg på bakbena med planen her nå.
Noen ganger er det frustrerende at jeg er såpass mye nøyere på planlegging enn mannen.
![]()
Så bra! Man kan jo ikke gamble med slike viktige ting!Masse lykke til på mandag!
![]()
Så da skal vi gjennomføre nå. Jeg leste nå etterpå på at det mulig var logistikkproblemer. Er ikke lett å få alt til å gå opp i opp alltid[emoji23] Men du hadde fått noen til å kjøre deg? Jeg blir heeelt borte av den mixen jeg får på FS[emoji85]
Tror jeg bare skal ta det med ro på mandagen uansett etter uttak.