Er det noen av dere som har vært på fertilitetsklinikken i Porsgrunn? Jeg kommer nettopp fra legen, tenkte jeg ville høre om han hadde noe å bidra med siden vi har prøvd i et år nå uten resultat. Han spurte litt om syklusen min, og om mannen min er frisk og rask. Jeg har veldig ustabile sykluser, så da sa han uten noen flere undersøkelser at han skulle henvise oss til fertilitetsklinikken. Jeg er veldig glad for at han tar så raskt tak i ting og er villig til å hjelpe, men det kom litt plums på meg. Ikke har jeg fått snakket med mannen min om det heller, han er på jobb og jeg får ikke tak i han før til kvelden. Men jeg vet at han er med på alt som gjør at vi kan få et barn
Noen som vet hva klinikken gjør? Hvilke prøver og undersøkelser tar de av meg og mannen? Vet noen om hvor lang ventetid det er (legen sa at han regnet med vi fikk time før sommeren), og hva sånt noe koster?
Noen som vet hva klinikken gjør? Hvilke prøver og undersøkelser tar de av meg og mannen? Vet noen om hvor lang ventetid det er (legen sa at han regnet med vi fikk time før sommeren), og hva sånt noe koster?