Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fertilitetsklinikken i Porsgrunn, noen erfaringer?
Vi hører til i porsgrunn, eller er vel egentlig snart ferdig der i grunn [8|] 1 frys igjen før vi har brukt opp alle de offentlige forsøkene.
Er litt blanda følelser rundt vår tid der. Har både gode og litt mindre gode ting å si om klinikken, men de kan det de driver med. Det er det ingen tvil om [:)] Og de fleste er super fornøyd med behandlingen de har fått der.
Personlig syns jeg det er litt lite oppfølging, men det er sånn det er på offentlige sykehus.
Dere kommer sikkert i gang utpå høsten en gang, og for en spennende tid dere har i vente! [:D] Masse lykke til, får håpe dere lykkes [;)] Klem
Jeg har kun vært der, og vår mening er at de er kjempe proffe. Og de er alle blide og fornøyde.. Kanskje litt vanskelig å komme igjennom på telefon av og til, men når man kommer igjennom er det koselige damer man møter. Det tok vel nesten ett år fra vi blei henvist til vi var på time der, men vi spurte ikke om å få komme inn tidligere.. Så trenger ikke ta så lang tid..
Vi er også i Porsgrunn. Vi overflyttet oss fra riksen for var ikke fornøyde der. Har bare hatt et forsøk i Porsgrunn men bare positivt å si hittil. Første timen vi var inne til konsultasjon var også dagen jeg begynte med hormoner. Gikk kjempe fort for oss[:D]
Litt blanda erfaringer her ser jeg[:)] håper virkelig ikke vi må vente et helt år før vi kommer i gang.. Har jo allerede prøvd i to... Utredningen er også ferdig. Forsto på gyn at det var ca 3 mnd ventetid for å komme dit og at oppstart for hjelp da ble når tr dukker opp etter samtalen...mulig jeg misforsto da...
Håper dere jenter får drømmen deres oppfylt! Det fortjener dere alle sammen[:)]
Jeg har gjort alle mine forsøk i Porsgrunn og angrer ikke et sekund på det . Jeg har følt meg veldig ivaretattt og personlig oppfølgning hele veien.
Har en gutt på 3 år som ble til der i 2007........ og jeg er sikker på at jeg ikke hadde fått den muligheten jeg har fått nå..... andre steder. Legen kjenner meg veldig godt gjennom forsøkene og tilpasset stimuleringen etter hva jeg har trengt. Hadde jeg hørt til Riksen hadde jeg meget sannsynlig blitt avvist .
Jeg har som sagt en umålbar AMH verdi, som sier at sjansene mine er meget dårlige for å få ut mer egg.
SE PÅ MEG NÅ !!!! Ble ruger idag og 3 på frys !!
Evig takknemmelig til de i Porsgrunn........ uansett hvordan dette går, så fikk jeg idet minste muligheten.
Så flott å høre[:D]
Vi har en gutt på snart 7 år sammen fra før som vi fikk til på egenhånd på første forsøk... Så nå håper vi at han snart kan bli storebror.
Blir spennende dette her[:)]
Vi også hører til der, og vi føler oss veldig godt ivaretatt.
Vi har jo vært veldig uheldige i denne karusellen, men jeg føler at de har tatt godt vare på oss når ting har gått dårlig.
Vi ble henvist av lege i midten av september og var inne til samtale i november.
Hvis det ikke hadde vært for juleferien, så hadde jeg vært igang med hormoner 3 dager etter, men måtte altså vente en syklus.
Tipper dette går fort for dere jeg snuppa [;)][;)]
Har vært i Porsgrunn alle gangene og er kjempe fornøyd. Alltid treft på blide og hyggelige folk.[:)]
Når vi sendte henvisning var det 6 mnd venting, og fikk time etter 5 mnd ca. Kunne startet opp med en gang, men div ting gjorde at det ble utsatt.
Ser på nettsidene deres at de har 3 mnd ventetid, så da er dere nok inne innen da ca.[:)]
Så rett etter ferien er dere nok igang![:D]
(Er stengt hele juli).