Rett og slett alt. På IVF klinikken hadde jeg to forsøk. De forandret ikke på medisiner og gjorde ikke noe ekstra. Fikk aldri mer enn 4 egg poser. Fikk også forskjellige leger for hver gang. Det skal sies at Dr. Hallman selv er ei flott dame, men dessverre så var det ikke stort vi såg til henne. På Maigaard så fikk jeg helt andre medisiner som resulterte i hele 9 egg ut. På Maigaard så har de også et middel de kan legge eggene i slik at enn ikke skal miste så fort og assisted hatching som ikke er lov i Norge. Enn får også prednisolon, blodfortynnende og HCG støtte om enn trenger det.
Jeg kan ikke få full skrytt folkene på Maigaard. Enn har fra første stund direkte kontakt med gynekologen selv via mail. Er det noen enn lurer på så får en kjapt svar. Under egguthenting, så får enn andre medisiner enn her i Norge. Jeg rynket ikke på nesen en gang under uthentingen. Og sykepleierne var helt fantastiske. Ble tatt utrolig godt tatt vare på.
Ser noen skriver her at det ble dyrere med forsøk i Danmark enn i Norge. Det ble det iallefall ikke for oss(nå rett før påske). Vi tok båten fra Larvik til Hirtshals og kjørte ned til Århus. Overnattet på hotell. Med hotell og reise ble det ikke MYE billigere enn forsøk i Norge, men dyrere ble det iallefall ikke. Vi angrer iallefall på at vi ikke valgte Maigaard med en gang. De har kommet mye lenger enn i Norge og de bryr seg virkelig. Skal ned ha fryseforsøk nå og jeg gleder meg virkelig til å treffe de flotte folka igjen
Her er prislisten til Maigaard og annen info:
http://www.maigaard.dk/priser.aspx
Sende de en mail for å høre hva de tenker koster ingenting