Bkno8282692

Første møte med forumet
Hei :)

Fikk beskjed i mars at jeg hadde PCO, startet opp med letrozol, ovitrelle og crinone. På mitt første forsøk fikk jeg negativ test på 11 dpo og 15 dpo, så jeg sluttet på crinone og fikk mens to dager etter. Nå på mitt 3 forsøk fikk jeg negativ test på søndag (12dpo), og sluttet på crinone med engang. Siden søndagen har jeg hatt mensmurringer, og stikkinger i brystet, noe jeg ikke har hatt tidligere. I dag er jeg 16 dpo, og har enda ikke fått mensen. Kan jeg være gravid eller er det noe jeg bare innbiller meg? vil ikke få en negativ test igjen :(
 
Hehehehe :hilarious: men er det mulig å få sen positiv test etter at man har gått på en slik behandling? eller er bare mensen forsinka?
 
Last edited:
Man får eggløsning 24- 36 timer etter at man setter inn ovitrelle, og fikk en positiv eggløsningtest dagen etter sprøyten. På første forsøk så satt jeg sprøyten på samme dag som jeg gjorde nå, og regnet med at mensen skulle komme til samme tid...
 
Man får eggløsning 24- 36 timer etter at man setter inn ovitrelle, og fikk en positiv eggløsningtest dagen etter sprøyten. På første forsøk så satt jeg sprøyten på samme dag som jeg gjorde nå, og regnet med at mensen skulle komme til samme tid...
En test eller vente på mens...sjansen for positiv test er der! :) håper det klaffet
 
Takk, det trenger jeg :) Vi har prøvd en stund, og det har ikke helt gått vår vei. Jeg har testet meg endel ganger tidligere, og man går håper på at det har skjedd noe. Men så har vi fått en negativ test. Det er nesten bedre å få mensen, enn å få negativ gravdidtetstest.... Var derfor jeg lagde et innlegg for å høre om det var vanlig at mensen forsinka. Jeg innbiller meg at det kan ha skjedd noe, men så er jeg redd å teste :( Men jeg må nok teste meg i morgen, siden klinikken er stengt hele sommeren.....
 
Back
Topp