Fertilitets-senteret Prøvere :)

Hun var veldig rolig, dyktig og følte veldig godt ivaretatt. Vi vurderer Porsgrunn på offentlig først, men har ikke helt bestemt oss
 
Hei:) Bare lurer på om noen av dere har kjøpt 3pk med forsøk, og har noen tips/erfaringer rundt det valget? Men er kanskje mange som er litt frem og tilbake mellom privat og offentlig og derfor bare tar ett om gangen? Var vel det vi tenkte opprinnelig også, men heller mer og mer mot å ikke ha lyst til mer hos Riksen etter litt dårlig opplegg der de siste rundene...
Og forresten, vet dere om det er noen innsett av frys som er inkludert i prisen for ett forsøk, eller om det uansett kommer utenom? Ser i prislisten at det står inkludert nedfrysing, men ingenting om innsett av frys for enkeltforsøk, mens i 3pk kontrakt står det at det er inkludert innsett av ett frys... Kan selvfølgelig høre med dem men bare spør her i samme slengen;)
 
Tror gratis innsett av frys bare gjelder 3-pakk. Tok selv en 3-pakk der og klarte det på 3. forsøk. (Prisen blir jo nesten som 3 for prisen av 2, så syntes ikke det var så vanskelig) Tok disse mens jeg ventet på forsøk på Ullevål. Fikk innsett av gode egg både på forsøk 1 og 2, men ble altså ikke gravid før på forsøk 3. Har ingen diagnose noen av oss, men jeg var 36 år, så ikke av de yngste :)
 
Last edited:
Tror gratis innsett av frys bare gjelder 3-pakk. Tok selv en 3-pakk der og klarte det på 3. forsøk. (Prisen blir jo nesten som 3 for prisen av 2, så syntes ikke det var så vanskelig) Tok disse mens jeg ventet på forsøk på Ullevål. Fikk innsett av gode egg både på forsøk 1 og 2, men ble altså ikke gravid før på forsøk 3. Har ingen diagnose noen av oss, men jeg var 36 år, så ikke av de yngste :)
Takk for svar! Så bra dere kom i mål:) Så da hadde dere ikke hatt noen forsøk før dette da. Vi har jo hatt tre forsøk på riksen allerede, men bare ett innsett på første. De to neste var ikke optimale, med mange umodne egg på det ene, og IVF istedenfor ICSI som det skulle vært på det siste. Men det de hadde å si der etterpå var bare at det ser ut som eggene mine er dårlige. Legen på Fertilitetssenteret var ikke veldig imponert for å si det sånn... Virket som han hadde stor tro på å få bedre befruktning osv nå med bedre oppfølging, men som du opplevde er det jo ikke sikkert det går selv med tilsynelatende gode embryoer. Hmm... Vi får tenke på det frem til kontrollen på fredag... ;)
 
Hei damer!

Vil bare minne om at det ikke er lov å skrive fullt navn på leger/helsepersonell på våre sider.
Dette går under personvern i forumreglene våre.

Fint om alle redigerer sine innlegg der de har skrevet navn på leger/helsepersonell. Istedenfor å skrive "Ola Normann på Sentrum legekontor" kan dere skrive "O. N. på Sentrum Legekontor". Eller dere kan sende navnet via pm.

Ha en fin dag :)
 
Drar opp denne igjen da vi skal dit nå[emoji2][emoji2] Gleder meg til samtale der. Sist vi var der var i juni-14, da satte vi inn første egg der som resulterte i ei jente som blir 2 år om tre dager[emoji177]
 
Drar opp denne igjen da vi skal dit nå[emoji2][emoji2] Gleder meg til samtale der. Sist vi var der var i juni-14, da satte vi inn første egg der som resulterte i ei jente som blir 2 år om tre dager[emoji177]
Lykke til [emoji3]
 
Drar opp denne igjen da vi skal dit nå[emoji2][emoji2] Gleder meg til samtale der. Sist vi var der var i juni-14, da satte vi inn første egg der som resulterte i ei jente som blir 2 år om tre dager[emoji177]
Fantastisk [emoji173] lykke til WCE! [emoji173]
 
Jeg hører også til på fertilitetssenteret :) Skal ha vårt første forsøk der nå etter et fersk og et fryseforsøk på riksen.
Er på sprøytedag 3 i dag (kort regime) - har økt dosen bemfola fra 150IE til 225IE. Fikk bare ut 6 egg sist, så blir spennende nå :D Første kontroll på torsdag.
 
Jeg holder på med mitt andre forsøk der ( hatt 3 på riksen). Var til kontroll der idag, dag 13 med sprøyter. Masse eggposer men den største var på 12. Ny kontroll på onsdag.
 
Jeg hører også til på fertilitetssenteret :) Skal ha vårt første forsøk der nå etter et fersk og et fryseforsøk på riksen.
Er på sprøytedag 3 i dag (kort regime) - har økt dosen bemfola fra 150IE til 225IE. Fikk bare ut 6 egg sist, så blir spennende nå :D Første kontroll på torsdag.
Kan jeg spørre hva det var som gjorde at du fikk kort regime?[emoji2] Har veeeldig lyst på det selv.
 
Gruer meg sånn til hormonene... takler hormoner dårlig. Fikk svangerskap migrene med første mann så hadde håpet å slippe nesesprayen... men nei da :D
Jeg ble så glad for å slippe den nå! Jeg har også migrene og blir skikkelig dårlig på den sprayen! Sånn fysisk vil forsøket bli en lek uten spray for meg[emoji12]
 
Back
Topp