Fertilitet gel.

Førsteprøvebaby❤️

Flørter med forumet
Hei! Er det noen som har prøvd ut fertilitet gel fra babyplan? Har noen blitt gravide når dere har brukt den? Jeg testet den ut nå på prøve runde 13. Kan ikke skade, når vi ikke har fått det til enda :laughing001 :dance008 Skal begynne med ivf om 8 uker ca, så prøver det meste nå før dette :woot: Snart godt nyttår , håper dere får en fin feiring :Heartbigred

Har brukt concieve plus de siste to gangene jeg har blitt gravid, men usikker på effekten. Forrige gang ble jeg gravid på pp13 (brukte kanskje gel siste 8 pp), og denne gangen på pp4. Brukte gel alle gangene. Så om det er noe i det eller tilfeldig- det vet jeg ikke. Men funker bra for oss uansett, så har ikke noe å tape :D Brukte det ikke når jeg ble gravid med førstemann (men den satt på første forsøk òg da..)

Har brukt concieve plus de siste to gangene jeg har blitt gravid, men usikker på effekten. Forrige gang ble jeg gravid på pp13 (brukte kanskje gel siste 8 pp), og denne gangen på pp4. Brukte gel alle gangene. Så om det er noe i det eller tilfeldig- det vet jeg ikke. Men funker bra for oss uansett, så har ikke noe å tape :D Brukte det ikke når jeg ble gravid med førstemann (men den satt på første forsøk òg da..)
Kult! :DJa kan jo ikke si sikkert hva som gjør det lettere, men gøy å prøve ut. Spesielt når man bruker tid på og bli gravid.

Kult! :DJa kan jo ikke si sikkert hva som gjør det lettere, men gøy å prøve ut. Spesielt når man bruker tid på og bli gravid.
Ja,det var det jeg tenkte også. Man blir villig til å teste alt! Det eneste jeg gjorde nytt denne perioden det klaffet var å spise fersk ananas 1-5 dpo (også kjernen i midten). :-)

Back
Topp