Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har vært der? Og er/var du fornøyd?
Jeg har kun vært privat, hos hausken og var kjempe fornøyd der! Skulle gjerne gjort det der igjen men er alt for dyrt akkurat nå..![]()
Såpass? Jeg hadde spontanabort i fjor, ble lagt inn på sykehuset i hgsd(siste forsøket vårt på hausken), da kom det en fertilitetslege til oss på rommet og snakket litt med oss og satt oss på venteliste. 1 mnd tok det for oss.. men vi bestemte oss for å vente til nå. Men vi hadde mulighet i mai, august, september og nå. Merkelig at dere ikke har fått noe daVi hadde 1 forsøk på Hausken..negativt.
Venta på time på sykehuset.. Venta mange mnd på å komme til.. Hadde time på gynekologisk for 1 mnd siden. Det var jo ingen vits for jeg hadde tatt alle prøver+gyn sjekk hos fastlegen også.
Gynekologen skulle henvise videre til fertilitetsklinikken..der er det 1 års ventetid..!! Og vi har enda ikke mottat brev om at vi er blitt henvist..skal ringe og purre på mandag.
Så hvis dere ikke er henvist enda ville jeg snakka med fastlegen snarest..
Jeg ble henvist til sykehuset i februar. Fikk time for konsultasjon i slutten på oktober. Så var det ca.5 måneders venting etter det fikk jeg beskjed om.
Dette var totalt uaktuelt for meg. Altfor lang ventetid!
Stod på lista, men begynte hos Hausken i mellomtiden.
Etter et negativt ferskforsøk og et negativt fryseforsøk, så satt spiren endelig på andre fryseforsøk.
Står fremdeles på lista på sjukehuset i tilfelle noe skulle gå galt underveis frem til 12 uker.
Det er altså uendelig lang ventetid. Hvordan det ellers er der vet jeg ingenting om![]()