Fertilitesavdelingen i Haugesund?

.Anonym.

Glad i forumet
Noen som har vært der? Og er/var du fornøyd?

Jeg har kun vært privat, hos hausken og var kjempe fornøyd der! Skulle gjerne gjort det der igjen men er alt for dyrt akkurat nå.. :)

Noen som har vært der? Og er/var du fornøyd?

Jeg har kun vært privat, hos hausken og var kjempe fornøyd der! Skulle gjerne gjort det der igjen men er alt for dyrt akkurat nå.. :)

Hei :) vi er i gang med vårt første forsøk på Haugesund sykehus! Så langt er vi veldig fornøyd, har kort protokoll og skal på UL i morgen! Krysser fingrene for uttak neste uke :)

Vi hadde 1 forsøk på Hausken..negativt.
Venta på time på sykehuset.. Venta mange mnd på å komme til.. Hadde time på gynekologisk for 1 mnd siden. Det var jo ingen vits for jeg hadde tatt alle prøver+gyn sjekk hos fastlegen også.
Gynekologen skulle henvise videre til fertilitetsklinikken..der er det 1 års ventetid..!! Og vi har enda ikke mottat brev om at vi er blitt henvist..skal ringe og purre på mandag.
Så hvis dere ikke er henvist enda ville jeg snakka med fastlegen snarest..

Vi har vert i Haugesund flere ganger og er veldig fornøyd. Lang ventetid men kjekke og profesjonelle folk som jobber der :)

Vi hadde 1 forsøk på Hausken..negativt.
Venta på time på sykehuset.. Venta mange mnd på å komme til.. Hadde time på gynekologisk for 1 mnd siden. Det var jo ingen vits for jeg hadde tatt alle prøver+gyn sjekk hos fastlegen også.
Gynekologen skulle henvise videre til fertilitetsklinikken..der er det 1 års ventetid..!! Og vi har enda ikke mottat brev om at vi er blitt henvist..skal ringe og purre på mandag.
Så hvis dere ikke er henvist enda ville jeg snakka med fastlegen snarest..
Såpass? Jeg hadde spontanabort i fjor, ble lagt inn på sykehuset i hgsd(siste forsøket vårt på hausken), da kom det en fertilitetslege til oss på rommet og snakket litt med oss og satt oss på venteliste. 1 mnd tok det for oss.. men vi bestemte oss for å vente til nå. Men vi hadde mulighet i mai, august, september og nå. Merkelig at dere ikke har fått noe da

Jeg ble henvist til sykehuset i februar. Fikk time for konsultasjon i slutten på oktober. Så var det ca.5 måneders venting etter det fikk jeg beskjed om.
Dette var totalt uaktuelt for meg. Altfor lang ventetid!
Stod på lista, men begynte hos Hausken i mellomtiden.
Etter et negativt ferskforsøk og et negativt fryseforsøk, så satt spiren endelig på andre fryseforsøk.
Står fremdeles på lista på sjukehuset i tilfelle noe skulle gå galt underveis frem til 12 uker.

Det er altså uendelig lang ventetid. Hvordan det ellers er der vet jeg ingenting om :p

Jeg har vert der synes de er kjekke ikke noe vont å si om den plassen :)

Nå skal vi igang på hausken så blir spennende å se hvordan d går :)

Jeg ble henvist til sykehuset i februar. Fikk time for konsultasjon i slutten på oktober. Så var det ca.5 måneders venting etter det fikk jeg beskjed om.
Dette var totalt uaktuelt for meg. Altfor lang ventetid!
Stod på lista, men begynte hos Hausken i mellomtiden.
Etter et negativt ferskforsøk og et negativt fryseforsøk, så satt spiren endelig på andre fryseforsøk.
Står fremdeles på lista på sjukehuset i tilfelle noe skulle gå galt underveis frem til 12 uker.

Det er altså uendelig lang ventetid. Hvordan det ellers er der vet jeg ingenting om :p

Uff! Skjønner ikke hvorfor jeg fikk time med en gang da..

Lykke til! Det går nok bra :)

Back
Topp