ferskt blod:(

ViVilla

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Var en tur på toalettet i sta, og der var det jammen rødt blod på papiret.. ingen koagler/ slim enda. relativt liten mengde, men fikk sikkelig flashback fra forrige svangerskap som endte i SA. ingen smerter, men de kom også etter noen dager forrige gang. Er nå 9+5, og så kvalm og dårlig jeg har vært så orker jeg ikke at dette skal gå til grunne :-( Fikk se en sprellende bamsemums på tirsdag, med hjerteslag og det hele. Per nå er jeg fortsatt uvel, puppene er ømme og luktesansen god.

Noen solskinnshistorier der ute? Jeg takler ikke en ny SA..

Uff, fælt å se blod :grumpy: Ønsker deg lykke til, og husk at det er ofte ufarlig å blø i første trimester...

Krysser fingrene for at alt går bra:Heartred kan jo være en helt uskyldig blødning...har selv blødd et par dager faktisk, men er enda gravid

Uff, skjønner at dette er fælt! Men så lenge det ikke er store mengder og uten smerter ville jeg forsøkt å senke skuldrene foreløpig :Heartred Dette kan være helt ufarlig! Kan hende det bare er et blodkar som har sprekt, det skal ikke så mye til :shy:

Med datteren min hadde jeg en fersk blod opplevelse i uke 10-11. Jeg var sikker på at nå var det over. Det var ikke klumper eller noe, kun helt vanlig blod, og også en god del. Men det gikk fint, hun er 11 år nå.

Jeg blødde friskt er par timer natt til søndag, tenkte som deg at nå er alt håp ute. Men fikk se en sprell levende bønne med fine hjerteslag på tirsdag. Er dog bare 6 uker på vei, men krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning. Det er visst veldig vanlig:Heartred

Sniker fra Juni
det var akkurat den over jeg skulle henvise til :)

Vedlegg

• Screenshot_20191003-181118_Chrome.jpg
    Screenshot_20191003-181118_Chrome.jpg
    30,2 KB · Visninger: 18
Jeg blødde ganske mye i uke 11. Alt gikk superfint og det ble to stk friske barn, som nå er 12 år. ❤❤

blødningen stoppet etter en time og to, så håper det var falsk alarm! sykepleierinstinktet mitt kom frem, så jeg måtte inn å kjenne etter. lukket murmunn og kun brunlig blod igjen, det er et godt tegn :Heartred

Back
Topp