Hei 
æ e ny her inne og ny innen tema IVF. Begynte på nesespray i mai, sprøytan den 4 juni og skal til Tromsø igjen førr å sjekke tilstanden nå på fredag den 13
har ingen anelse på kordan det vil gå, men e positiv i startgropa og meir kan æ vel ikke gjør. Vil veldig gjerne snakke med andre i samme situasjon, sia æ har ingen andre rundt mæ som går gjennom det samme. Dette kan ta tid og æ har jo skjønt at det ikke nødvendigvis klaffa på hverken første eller andre forsøk, men har all intensjon om å bli gravid, så da e d vel bare å kryss fingran
også grua æ mæ litt til uthenting av eggan..
e vel bare fordi at æ ikke har nån peiling i det heile tatt på kordan det vil bli. Har foreløbig bare hatt hodepine som bivirkning, men bynn å kjenn at det skjer nåkka i eggstokkan, så æ håpa bare på at æ ikke bli alt førr øm
min kjære e vældi fornøyd med at æ ikke blei nå troll av hormon-forandringan og d må æ ærlig innrøm at d syns æ og
hehe
klem fra mæ

æ e ny her inne og ny innen tema IVF. Begynte på nesespray i mai, sprøytan den 4 juni og skal til Tromsø igjen førr å sjekke tilstanden nå på fredag den 13
også grua æ mæ litt til uthenting av eggan..
klem fra mæ
sikkert fordi jeg sitter på jobb med bokmål-skriving og at du skrev det til meg