Fersking i gamet :)

Lykke3

Flørter med forumet
Hei :greet025
æ e ny her inne og ny innen tema IVF. Begynte på nesespray i mai, sprøytan den 4 juni og skal til Tromsø igjen førr å sjekke tilstanden nå på fredag den 13 :) har ingen anelse på kordan det vil gå, men e positiv i startgropa og meir kan æ vel ikke gjør. Vil veldig gjerne snakke med andre i samme situasjon, sia æ har ingen andre rundt mæ som går gjennom det samme. Dette kan ta tid og æ har jo skjønt at det ikke nødvendigvis klaffa på hverken første eller andre forsøk, men har all intensjon om å bli gravid, så da e d vel bare å kryss fingran ;)
også grua æ mæ litt til uthenting av eggan.. :confused: e vel bare fordi at æ ikke har nån peiling i det heile tatt på kordan det vil bli. Har foreløbig bare hatt hodepine som bivirkning, men bynn å kjenn at det skjer nåkka i eggstokkan, så æ håpa bare på at æ ikke bli alt førr øm :) min kjære e vældi fornøyd med at æ ikke blei nå troll av hormon-forandringan og d må æ ærlig innrøm at d syns æ og :D hehe

klem fra mæ

Velkommen skal du være til denne fantastiske gjengen med damer:) Vi vet alle hvordan det er å stå på startstreken og vente i spenning:) Det er masse nytt som skjer og det er naturlig å grue seg til uttak av egg:) Det er veldig forskjellig på folk, men det kan sammenlignes med en celleprøve av livmor hvis du har gjort det? Du får masse smertestillende og beroligende, så det kommer til å gå kjempefint! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

tusen takk :) gleder meg til å bli kjent med dere :) celleprøve har jeg tatt flere ganger, så da er det kanskje ikke så ille? ;) har hørt endel ikke så hyggelige historier ang det, så har kjent på nervene nå som jeg selv skal gjøre det :D også ser jeg at jeg plutselig har begynt å skrive på bokmål..! :smiley-bounce022 sikkert fordi jeg sitter på jobb med bokmål-skriving og at du skrev det til meg ;) får vel bare være sånn da :)

hvordan var det man fikk satt inn Daisypath-koder og sånn igjen? :D husker ikke hvor man skal sette de inn..:) ser at det er mange som har info om forskjellig og ikke veit jeg hva alt betyr heller, så hva står alle forkortelsene for? skjønner UL, IVF, UVI, men det er bortimot alt :help :)

Velkommen hit :) Er ganske fersk selv. Akkurat hatt første forsøk nå og venter på å kunne ta en test :) Den perioden fra innsett av egg er nesten verst synes jeg :P Egguttaket syntes ikke jeg var vondt i det hele tatt og jeg fikk ut 13 egg :) Var så borte og husker nesten ingenting :P

Sent from my iPhone using BV Forum

hvordan var det man fikk satt inn Daisypath-koder og sånn igjen? :D husker ikke hvor man skal sette de inn..:) ser at det er mange som har info om forskjellig og ikke veit jeg hva alt betyr heller, så hva står alle forkortelsene for? skjønner UL, IVF, UVI, men det er bortimot alt :help :)
På den øverste tråden i dette forumet er det en som heter statysoppdatering. Der ser du hvor alle ligger i løypa samt en del ordforklaringer:) Daisypath aner jeg ikke dessverre. Jeg bruker bare mobil:)

tusen takk :) gleder meg til å bli kjent med dere :) celleprøve har jeg tatt flere ganger, så da er det kanskje ikke så ille? ;) har hørt endel ikke så hyggelige historier ang det, så har kjent på nervene nå som jeg selv skal gjøre det :D også ser jeg at jeg plutselig har begynt å skrive på bokmål..! :smiley-bounce022 sikkert fordi jeg sitter på jobb med bokmål-skriving og at du skrev det til meg ;) får vel bare være sånn da :)
Hahaha! Ja, det er lett å bli påvirket her inne, hehehe:) Folk er veldig forskjellig. Så uttak kan variere veldig. Om du har høy smerteterskel, om egglederne ligger tilrette for enkelt uttak uten å måtte "lete" etter de, osv.:) Men så lenge du klarer å puste og holde deg rolig så er det mye bedre. Jo mer man stresser og er anspent, jo mer kjenner man etter også.

Tusen takk for svar ☺️ hadde uttak i går og er endel øm i dag, men d er en liten pris å betal for hva man kan få igjen for d

Ja, det er helt klart verdt det :-) lykke til med fortsettelsen :-)

Back
Topp