Fersk ananas?

W1ke

Elsker forumet
Kan man spise det mens man er gravid?

Mener å huske at det var et av kjærringrådene jeg prøvde for å sette igang fødselen sist. Å det er vel litt uheldig så tidlig...?

Det spiser jeg ganske mye av.

Men har aldri hørt at det kan sette i gang fødselen, så vet ikke om det er noe man bør spise eller ikke.

Edit: kom på at jeg spiste det sist jeg var på middag hos et vennepar - mannen i huset, som er lege, sa iallfall ingenting om at jeg burde unngå det. 

Sniker. Jeg viste ikke det, så hadde ananas dilla i ukene 20-24, og skjedde heldigvis ikke noe :o) Nå har jeg kommet til åpningsfasen i fødselen og har hatt 2 netter med rier, har spist ananas i fnon uker nå og det har ivertfall ikke satt igang no mer, det er det strippinga og modningsakupunkturen som har. Tror ikke kjerringråd nytter noe særlig egentlig så er nok helt trygt. Desuten sies det at man må spise 7 kg!!!!

jeg har iallefall spist masse fersk ananas dette svangerskapet uten problem [;)]

Spiser sikkert 1 hel ananas i uka uten problemer. Alle disse kjerringrådene er det ikke mye hold i. Hilsen en som gikk 12 dager overtid sist[8|]

ORIGINAL: Mosaikk

Spiser sikkert 1 hel ananas i uka uten problemer. Alle disse kjerringrådene er det ikke mye hold i. Hilsen en som gikk 12 dager overtid sist[8|]

Sign[:-] Pluss jeg prøvde masse skit jeg og av slie kjærringråd,men ikke noe funket...og eg tror at hvis d funker for noen så er d bare tilfeldig asså..babyen kommer ikke pga fødepizza,krydder eller hvitlk eller fødekake asså..den kommer når den er klar[8D]

7kg[:-]

Hehe, håper jeg ikke klarer å trykke i meg så mye da[8|][8D]

Men da stoler jeg på frøknene her inne å koser meg med ananas jeg[:D]

Back
Topp