Fersk alenemamma

Citti

Forumet er livet
Jeg har fått skikkelig influensa. Hva gjør alenemammaene når de er syke? Mamma er her nå, men hva med imorgen når alle jobber?

Hjelp!

ORIGINAL: Mamma_H

biter tenna sammen og takler det på best mulig måte..

jepp, er ikke mye annet å gjøre..[:)]

jeg får bare holde ut. ta paracet. Men tør ikke holde Marcus engang! Men det er kanskje bedre imorgen. Flott med bærbar data som kan være med i sengen! [:D]
Tusen takk for svar jenter!

først hiver man innpå paracet, så biter man tenna sammen og holder ut... din er jo ganske liten da, så han ligger jo stille hvis du legger han et sted. Det hjelper det... legg han under babygymmen litt eller noe annet han kan se på så du kan ligge litt så sofaen å slappe av ...
VET det er hardt, men det går over[:)]

nå er ikke jeg fulltidsalenemamma,men gressenke,som de så fint kaller det.i perioder har jeg vært syk,og vært alene til og ta meg av Lukas. (1år-springer bananas og herjer døgnet rundt) da er det bare å hive innpå vitaminer og smertestillende,og håpe en blir fort frisk! ikke noe kjekt i det hele tatt å ta seg av en unge alene nårn er sjuk!!! [:'(]

ORIGINAL: Mamma_H

biter tenna sammen og takler det på best mulig måte..

Om ikke du har venner eller familie som kan stille opp,så er det desverre ikke så mye annet å gjøre. God bedring da[:)]

Har det FRYKTELIG tungt.. Jeg er ikke alenemamma engang! Men jeg vet alt om hvordan du har det!

Back
Topp