S Sweetypie Forelsket i forumet 30 Nov 2009 #1 Noen som har vært kvalm av disse tablettene (jerntabletter)?
B Bruker552mar Forumet er livet 30 Nov 2009 #2 Hvis de ble kvalt så er de vel neppe inne her og svarer på innlegg...
Jubelmusa Glad i forumet 30 Nov 2009 #4 ORIGINAL: Arianne SmartASS ORIGINAL: Maelle Hvis de ble kvalt så er de vel neppe inne her og svarer på innlegg... fniiiis... [:D] æh.. *kremt* Jeg stusset mer på at de heter retard..[&:] Hehe... mange tabletter som heter det ^^
ORIGINAL: Arianne SmartASS ORIGINAL: Maelle Hvis de ble kvalt så er de vel neppe inne her og svarer på innlegg... fniiiis... [:D] æh.. *kremt* Jeg stusset mer på at de heter retard..[&:] Hehe... mange tabletter som heter det ^^
Lilla84 Forelsket i forumet 30 Nov 2009 #5 jepp, drit kvalm, men det går over etter en stund[:)] jeg ble kvalm de to første mnd når jeg tok de men blir ikke det lenger nå [:)]
jepp, drit kvalm, men det går over etter en stund[:)] jeg ble kvalm de to første mnd når jeg tok de men blir ikke det lenger nå [:)]
S Sweetypie Forelsket i forumet 30 Nov 2009 #6 ORIGINAL: Lilla84 jepp, drit kvalm, men det går over etter en stund[:)] jeg ble kvalm de to første mnd når jeg tok de men blir ikke det lenger nå [:)] Ble du kvalm rett etter at du tok den eller tok det litt før du ble det?
ORIGINAL: Lilla84 jepp, drit kvalm, men det går over etter en stund[:)] jeg ble kvalm de to første mnd når jeg tok de men blir ikke det lenger nå [:)] Ble du kvalm rett etter at du tok den eller tok det litt før du ble det?