Tinatulla Flørter med forumet I går kl 09:59 #1 Hei girls Jeg har brukt Eveline sine tester til nå, men de er utsolgt over alt. Ville dere kjøpt en ferlitetsmontior fra Clearblue eller eggløsningtester? Tusen takk for svar på forhånd Lenge siden jeg prøvde sist. Så vet ikke hva som er best idag
Hei girls Jeg har brukt Eveline sine tester til nå, men de er utsolgt over alt. Ville dere kjøpt en ferlitetsmontior fra Clearblue eller eggløsningtester? Tusen takk for svar på forhånd Lenge siden jeg prøvde sist. Så vet ikke hva som er best idag
Ari ♡ 09.2018 ☆ 10.2020 ☆ 08.2025 ♡ Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020 Augustmagi 2025 Søvnløs i september 2025 I går kl 21:42 #2 Aldri prøvd monitor, foretrekker EL-tester og temping selv
Tinatulla Flørter med forumet 38 min siden #3 Ari ♡ skrev: Aldri prøvd monitor, foretrekker EL-tester og temping selv Klikk for å utvide … Jeg bor ikke med kjæresten min per dags dato, men tror ikke det har noe å si om jeg bruker EL tester eller ferlitetsmonitor tror du?
Ari ♡ skrev: Aldri prøvd monitor, foretrekker EL-tester og temping selv Klikk for å utvide … Jeg bor ikke med kjæresten min per dags dato, men tror ikke det har noe å si om jeg bruker EL tester eller ferlitetsmonitor tror du?