Ferieuker???

IsabelleMarlen

Betatt av forumet
Skal dere ta ferieukene eller skal dere jobbe helt til svangerskapspermisjonen begynner??

Hva planlegger dere? :)

Jeg aner ikke.... :( Kan vi overføre noen til neste år?
Er helt blank på permisjonsreglene og blir mer forvirret jo mer jeg prøver å tenke....

Tenker å ta ut litt ferie i hvertfall også kanskje overføre noe til neste år. Fellesferien er skikkelig nedetid på min jobb, ingenting å gjøre så er ikke noe vits å jobbe hele tiden. Det er bare å kaste bort min tid og skattebetalernes penger! :p

Tror ikke du får overført når du har vært ute i permisjon.. Men hvem vet? Går jo ann å spørre sjefene når man snakker om permisjonen? :)

Jeg har fått 3 dager ferie i påsken, så får en hel påskeuke på hytta med familien nordpå. Deilig!
Ellers så har vi snakka om å ikke ta ferie i sommer, siden permisjonen min begynner Sent august/september..
men får jo se hvor sliten jeg er.. frister jo litt å ta ferieukene rett før permisjonen, så den blir noen uker lengre.. :D
Kommer vel ann på om det blir huskjøp eller ikke. :)

Jeg er sleip! Eller... Jeg ha blitt sykemeldt ca 2-3 mnd før fødsel pga bekkenet, noe som har gjort at jeg bestandig har hatt 4 uker ferie til gode. Dem har jeg overført til neste år får å få lenger permisjon.
Da har man jo plutselig 4 uker + 5 nye uker i 2014, så da er det liksom 9 ekstra uker å være hjemme på :)

Har ønsket meg ferie de siste ukene før permisjon ja...:) regner med at det går i orden!

Siste arbeidsdag er 12 juli, da er det felles tre uker ferie og da går kontrakten ut/) skal ut i perm egentlig midten, slutten av august, men blir at jeg tar å forlenger permisjon i stede for å jobbe som ringe vikar i 2 uker etter ferien, som er ingen garanti for jobb:) så gleder meg til juliiiiii <3 har da jobbet meg opp penge til perm:)

Har ikke fast jobb, så jeg må kanskje det... Vi lurte litt på om vi skulle ta en tur til Nord-Norge der mannens familie er fra, så i så fall tar jeg et par uker. Det har vel ikke særlig stor betydning om jeg tar de ferieukene for å forlenge permisjonstiden når jeg ikke har en jobb å komme tilbake til uansett.

får ta det som det kommer.. gidder ikke planlegge da jeg ikke aner hvordan formen er om noen mnd.. :)

Back
Topp