ferietur

Mamstilen

Glad i forumet
Septembermødre <3
Noen som kan anbefale et knall hotell i budapest her? vi skal ta med oss guttungen så gjerne litt store rom og ok fasiliteteter. må også være rent. Tar også imot andre råd med takk :) går det f.eks an å ta med babycallen å bruke den hvis vi er på hotellets restaurant?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har vært der, men ikke bodd på hotell. Men anbefaler å lese anmeldelser på hotels.com :) evt prøv på generelt eller underforum for reise (tror det finnes et slikt?)
 
Ingen erfaring fra Budapest dessverre. Men sjekk etter om du kan leie leilighet kanskje? :) Ofte like billig som hotell. Og da kan du ha den lille på eget soverom siden han sikkert legger seg før dere på kvelden. Ville ikke latt ungen ligge igjen på rommet med babycall mens dere spiser i restauranten på hotellet.
 
Ikke la barnet være alene! Det gjør ikke jeg med min 9åring engang.. Man vet aldri hva som kan skje! Ellers kos dere på ferietur :) Ta heller med en vogn så kan baby sove i den og bli med dere overalt ;)
 
Hva med sånn barnepass på rommet som de tilbyr? :) ville dere gjort det? Jeg synes det er vanskelig å sette seg inn i det før jeg er der. Jeg viø egentlig si nei selv, men hva synes dere?
 
Sjekk ut airbnb.com du kan leie boligen til andre. Var akkurat i københavn og leide en leilighet (de bodde hele sommeren i kolonihytta si) med barnerom,stellebord og alt barneutstyr man trenger. Anbefales ☺
 
Har bestilt hotell :) liker godt å ha en resepsjon å forholde seg til og frokost ferdiglaget, folk som rydder rommet osv :)
 
Vi var i Gøteborg nylig, da ble leggerutinene forskjøvet litt. Spiste middag ute en kveld (kl seks), take away på rommet etter leggetid en annen og ute den siste kvelden med ungen lagt for kvelden i vogna. Han våkna selvfølgelig midt i måltidet, men vi var bare i bygget ved siden av hotellet og det var få gjester så gikk heldigvis greit. Ville nok ikke latt baby bli igjen alene på rommet, og synes han er for liten for evt barnepasser på rommet.
Når det gjelder Budapest så er det så lenge siden jeg var der at jeg husker dessverre ikke navn på restauranter og slikt. Men et råd er iallefall å passe godt på veska, for jeg ble frastjålet mitt kamera der nede og måtte tilbringe fire timer på politistasjonen og vente på tolk fremfor spa og massasje på tsetzeny (usikker på skrivemåte men det var noe sånn :p) slik planen opprinnelig var :(
 
Han får rett og slett bare bli med i vogna da :) gleder meg uansett til turen og tror den blir råbra uansett :) men aller mest gleder jeg meg til å overraske samboeren med en så fin gave :D
 
God tur =) For oss har det gått overraskende fint å ha henne med i vogna etter sengetid på ferie. Lykke til!
 
God tur :) Ville ikke brukt barnevakt som ikke kan samme språk som barnet, og ville aldri turt å gå fra rommet. Men vogn er fint!
 
Når skal du reise? ( kanskje du har reist alt, ser denne tråden ikke er helt fersk) Jeg kjenner Budapest godt siden mannen min er derfra. Bodde der selv i fire år, og vi er i Ungarn flere ganger i året. Men det er kanskje ikke aktuelt lenger?
 
Back
Topp