Hei.
Kva planer har dåke for ferien. Hos oss vart alle ferieplaner amputert då me fikk ein del uforutsette utgifter, og dermed har me måtta tenka alternativt .
Så me har fått leiga ein leilighet utenfor hamar for 500 kr for ei veka, nabo leiligheten til søstra mi. Kjempebillig for ein fin leilighet. Og me skal ha leigebil for turen, men fikk da for 3400 for 9 dager..
Da er einaste muligheten me har for ferie,så me har bestemt oss for å dra dit å bu, og heller bruka penger på hunderfossen, togmuseum og badeland og aktiviteter for gutten vår.
Men ein ting som plager meg litt, er att utenfor leiligheten er da ikkje noko område for gutten vår å leika, me må går 10 min til ein barnehage i nærheten.. Det er eit verkstad under leiligheten og ein del biler står parkert. Og da plager meg litt att me ikkje har råd til campingferie på campingplass med leikeområde.. Ka dåke tenke om da?
Er eg heilt på jordet?? Me skal jo selfølgelig væra i barnehagen å leika masse og så bada masse i boblebadet i leiligheten..
Men bortsett frå da så gleder eg meg til turen..