Ferietur med barn

loveJ

Forelsket i forumet
Noen som har tips om bra sydenturer med barn??? Har ei snuppe på snart 1 år. Hvilke sted anbefaler dere?

ORIGINAL: loveJ

Noen som har tips om bra sydenturer med barn??? Har ei snuppe på snart 1 år. Hvilke sted anbefaler dere?

Ingen som har vært på tur med barn eller har det ikke vært noe fine steder? Dytte litt her[8D]

Mallorca, Kreta, Rhodos

Vi skal til Alcudia, Mallorca når lillemor er 13 mnd! Så jeg dytter litt for deg og ser om det er noen som har noen tips/råd å komme med i.f.t det å ha med barn :)

Vi var til mallorca i april og vi skal tilbake dit i mai, vi var i alcudia.

Vi synest det er flott å vera der, og at det passar både til småbarn og eldre ungar. [:D]

Så eg anbefaler Alcudia. [:)]

ORIGINAL: brownie*

meloneras,gran canaria[:)] (hotel lopesan baobab resort!!!) = fantastisk plass!!!! var der med en på 2,5 og ei på 5 mnd i høst og det var altså så herlig!!!! Kunne aldri drømt om en mer barnevennlig plass! [:)] Har absolutt ingenting å utsette på hotellet! Jeg grua meg litt til å reise med ho minste, men det var absolutt ikke stress med noen ting[:D][:D] er egen badestrand på hotellet perfekt til ungene som de kan vasse utover, på fliser, men ikke sånne fliser man sklir på. Gutten min sprang masse i bassenget, hoppa og koste seg, falt aldri og slo seg[:)]

Var og så på det nå og det så veldig fint ut!!
Men det var bare dobbeltrom jeg fant. Jeg liker best leiligheter [:)]

Jeg ville reist til ett Sunwing/Sungarden (fra Ving) eller Blue Village/Blue Star (Star Tour) Uansett destinasjon er hotellene veldig barnevennlige og med mulighet for leie av barneseng, trille osv.

Mallorca - drar gjerne dit med småbarn igjen. Bare unngå de typiske partyplassene som slutten av Palma Nova inn mot Magaluf og selve Magaluf. Turistvante mennesker og steder, fin temperatur, flotte strender og gøy for både store og små.

Med de minste barna kan det være greit med leilighetshotell - da har man tilgang på kjøkken og kan lage litt mat osv. på rommet. Og reiser du charter (Ving, StarTour etc.) har du alltid hjelp i guidene hvis det skulle skje noe akutt eller dere lurer på noe. Bestill gjerne barneseng noen uker i forkant, enten via reiseselskapet eller direkte via hotellet!

Back
Topp