Ferietur bestilt!

**Haley**

Glad i forumet
Da har vi bestilt ferietur til neste år, nærmere bestemt juni. Vi har booket en leilighet på La Manga i spania, og jeg gleder meg sånn!!![:D] Godt å ha noe å se fram med tanke på sommeren som har vært. Og så håper jeg at jeg får mye baby å tenke på framover sånn at jeg slipper å vente på at juni skal komme[8D] For det er jo faktisk en stumd til, hehe.

Åh! Så deilig;) sitter selv og vuderer feriebestilling neste år i og med at høstens planlagte sydentur sannsynlig utgår... Orker ikke være sliten, gravid og tenke på alt jeg spiser akkurat nå tenker jeg. Så her satser vi på å spare opp enda mer til neste år.

Kjekt å ha enda mer å glede seg til fremover ja;)

ORIGINAL: Juhuuuuu!!!

Åh! Så deilig;) sitter selv og vuderer feriebestilling neste år i og med at høstens planlagte sydentur sannsynlig utgår... Orker ikke være sliten, gravid og tenke på alt jeg spiser akkurat nå tenker jeg. Så her satser vi på å spare opp enda mer til neste år.

Kjekt å ha enda mer å glede seg til fremover ja;)

jeg hadde lett tatt en ferietur i høst også, men mannen min vil bruke sin siste ferieuke på fjellet, såh....kanskje jeg må ta meg en tur alene[8D]
Men ja, det er deilig å ha noe å se fram til, og denne ferien kan jeg jo se fram til åpenlyst. Nå gleder jeg meg bare til jeg kan si at vi skal ha med en ekstra person[;)](forhåpentligvis)

Back
Topp