Ferietråden

Lille91

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Marshmallows2021
Skuddårsspirene 2024
Er dere på ferie i år damer? :)
Eller blir det mest hjemmetid?
 
Er dere på ferie i år damer? :)
Eller blir det mest hjemmetid?

Vi er ferdige med ferien nå. Vi har vært hjemme og på hytta i ferien i år. Også kjøpte vi oss båt, så vært mange fine båtturer:)
 
Vi har hatt en liten tur på hytten
Men no er alle permisjon dager over for far og mor og minste mann skal starte i bhg i august.
Kjenner det skal bli godt å komme i jobb igjen før det er ny permisjon:)
 
Vi starta ferien igår, er hos min svigermor på Vestlandet. Veldig fint med båt,krabbe,fiske,bading osv. Så blir det hytta i Jotunheimen etterhvert. Dette er stort sett sånn alle våre sommerferier ser ut, så ingen forandring for oss:happy:
 
Vi har vært på tur tidligere i ferie . Akkurat passelig. Nå er vi hjemme resten av tiden :)
 
Vi har vært på campingtur :happy:
 
Last edited:
Vi er ferdig med ferien nå, tilbake på jobb på mandag :shifty: Har vært mest hjemme, men har vært en liten tur på feriestedet hos svigers :joyful: Også har foreldrene mine vært på besøk hos oss :Heartred
 
Rolig ferie her. Hytta, besøk av familie her hjemme i Oslo og litt vennebesøk og slikt. Blir ganske fort sliten om dagen, så det er greit, men litt kjedelig. Hvor ble det av sola jeg bestilte i sommer?☀️
 
Blir samme med oss også! Har vært litt i Larvik hos mine besteforeldre. har planer om Foldvik nå til uka og så blir det Kristiansand Dyrepark i September/Oktober :)
 
Vi kom oss fort avsted når jeg startet ferie forrige uke. Fy søren har vært lei av huset og å være så mye hjemme etter corona (hadde permisjon fra januar også). Hadde hjemmekontor en lang stund, så da var det deilig å reise bort så fort som mulig. Vi skal på 3 ulike hytter med venner og litt familie.
 
Hytta i hele ferien, beste plassen for avslapning, noe jeg trenger nå, så trøtt som jeg er :sleep002
 
Hytta på fjellet med svigers i ei god uke nå, før vi reiser til hytta ved havet med mine foreldre og søsken neste helg. Er helt utslått og sover minst en lur om dagen her oppe på fjellet, men tror ikke svigers mistenker noe :p Er jo så vanlig å bli slått ut av fjell luften :hilarious:
 
Har ferie nå. Kjører oss en tur på Lilleputthammer og barnas gård noen dager neste uke. Gleder meg til å komme meg litt bort! Har vært en tur på hytta og :)
 
Jeg hadde bare en uke ferie i år, siden jeg begynte å jobbe i fjor. Har ikke opparbeidet meg så mange dager. Og ferien ble ganske så amputert da mannen ble satt i karantene pga luftveissymptomer på dag én, og fikk ikke tilbake svar på testen som selvfølgelig var negativ, før ferien min var over. Så hele ferien ble tilbragt hjemme, som hele resten av våren. Og det regnet.
Jeg vurderer å ta noen dager ulønnet neste uke :hilarious:
 
Jeg hadde bare en uke ferie i år, siden jeg begynte å jobbe i fjor. Har ikke opparbeidet meg så mange dager. Og ferien ble ganske så amputert da mannen ble satt i karantene pga luftveissymptomer på dag én, og fikk ikke tilbake svar på testen som selvfølgelig var negativ, før ferien min var over. Så hele ferien ble tilbragt hjemme, som hele resten av våren. Og det regnet.
Jeg vurderer å ta noen dager ulønnet neste uke :hilarious:
oy, kjipt! Hadde glatt tatt noen dager uten lønn da ja :confused::D
 
Vi har ferie nå, er hos mine foreldre, blir vel her det meste av ferien. Har gård og hytter, og vi holder på å reataurere et gammelt hus til feriebolig, så det er nok å finne på.
Vi har vært hos svigers i utlandet hver sommer de siste 6 (?) åra, men ikke i år. De skulle egentlig til oss i august, men det blir ikke heller, de vil ikke reise med coronaen. Blir vel er tur til høsten om jeg orker..
 
Back
Topp