Ikke reis til Thailand kjære deg... Finnes så mange andre fine perler rundt omkring[:)]
Jeg vil til Mexico, åh, det er så fint der! Men dyrt å reise da, så må nok spar litt her i gården.. Men jeg sa til sambo her om dagen, at dit skal vi![;)]
Hva med
Hellas ? Det er kanskje litt tidlig å reise i april, er ikke helt sikker på hvile reiser selskapene har på april..
Italia, så utrolig romantisk land

Det koster kanskje litt, men er verdt det! Sorrento, Toscana og Sardinia.. Alle helt unike plasser. Vet Startour har fine reiser dit.'
Egypt er jo også et fantastisk land, ikke koster det så mye heller.. Det er akkurat passe varmt der nå, sånn at du ikke dauer av varme[;)] Menneskene maser en god del da, men det er bare å lukke ørene.. Ellers så er det veldig god mat, fine hoteller og SOL[:D]
Vil kanskje anbefale Sharm el Sheik.. Da får du være litt ifred, men er jo en god del turister der da.. Byen er på en måte stengt for andre.
Hurgada er også veldig fint, men de driver en del utbygging der nå, så det hender folk får feil førsteinntrykk.
Det samme gjelder Tunisia..
Eller så kan man jo reise til Spania også.. Kanariøyene, mange fine skatter å finne der også[:)] Lanzarote er veldig fint, og romantisk[;)]
Dette er hva jeg kom på i farten.. skulle ønske jeg også kunne reise på ferie nå, men sambo må jobbe.. Menmen, kommer flere sjanser[8D] Lykke til med valget da, hehe, du har litt å velge mellom.[:D]