Ferietips?

StinkiStini

Forumet er livet
Jeg trenger ferietips jeg!

Har tenkt Mallorca eller Kreta egentlig.
Men det begynner å bli fult mange steder nå..

Kreta: er det fæle understrømmer i vannet? Er det fælt med motorveien rett ved strand...? [:-] [X(]

Har du tips? [:)]

Barcelona....har "alt"

kilometervis med strand, varmt vær, ting å se på og oppleve, rom for slaraffenliv, koselige gaterestauranter, shopping m.m

Og ikke minst: SUPERGOD MAT!!!!

Kreta [:D]

ORIGINAL: Yet86

Kreta [:D]

Ikke fæle understrømmer?

Hvor på Kreta da?
Hotell? [:D]

ORIGINAL: Mr.Darcy

Barcelona....har "alt"

kilometervis med strand, varmt vær, ting å se på og oppleve, rom for slaraffenliv, koselige gaterestauranter, shopping m.m

Og ikke minst: SUPERGOD MAT!!!!

Har hørt det er knall der, bare så dumt det ikke går direktefly dit herfra.. må bytte to ganger tror jeg[X(]

Kypros.. Jeg var der for første gang i høst i fjor, og forelska meg fullstendig i den fantastisk vakre øya.. Har veldig lyst å dra dit neste gang.. Men da MED barn.. [:)]

ORIGINAL: RobinHood

Likte ikke Kreta den gangen vi var der, var i Platanias. Synes det var grov sand på stranden, og var flere dager med rødt flagg på stranden - altså badeforbud. Pga. vind.

S¨haddeabsolutt valgt noe annet. Var der uten barn sammen med mamma og pappa for noen år siden.

Ja... er det jeg har hørt, mye rødt flagg og masse understrømmer i vannet.
Kjenner det ikke frister meg veldig [X(]

ORIGINAL: Almyrida81

Kypros.. Jeg var der for første gang i høst i fjor, og forelska meg fullstendig i den fantastisk vakre øya.. Har veldig lyst å dra dit neste gang.. Men da MED barn.. [:)]

Hvor henn da? Plassen heter? [:)]

ORIGINAL: RobinHood

Anbefaler Tyrkia - ALANYA[:D][:D][:D][:D][:D] Skal dit neste gang vi skal til syden i allefall!

Tyrkia står ikke på listen over steder jeg ønsker å reise - ever!
Bulgaria og Tyrkia er nei!

Men takk for tips![:)]

Barbados, St. Lucia ( i caribien) eller florida - fort lourderdale. Men er jo litt styr å komme seg på disse stedene. Men det er ihvertfall steder som er HELT fantastiske![:)]

ORIGINAL: Carla82

Barbados, St. Lucia ( i caribien) eller florida - fort lourderdale. Men er jo litt styr å komme seg på disse stedene. Men det er ihvertfall steder som er HELT fantastiske![:)]

Åhh, det tviiiler jeg ikke på! [:D]

Men tror vi må jekke oss ned et par hakk under de reisemålene denne sommeren ja [:o][8D]

Back
Topp