Ferietider!

*oida*

Forelsket i forumet
Så stille det er her! Merker at det er ferietider! Jeg har sen ferie i år så enda er det 4 uker til vi reiser!

Da er det sol varme og shopping som gjelder!

Nå koser jeg meg her hjemme med unghunden min på 10 mnd!

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Ja det merkes. Er sm og "bor" her inne for tiden. Kunne godt vært litt mer liv ;)

Jeg er ganske fraværende for tiden, er i Italia på drømmeferie og har faktisk noen stunder der jeg glemmer at jeg er gravid!

Termin 16. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

2 uker igjen til ferie her også :)

har ferie nå vi..

Jeg er også sm men håper å være i gang igjen på jobb i neste uke!!

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Her har vi også ferie med vi har allerede vært bortreist så nå koser vi oss hjemme :)

Ja er ganske kjedelig. Jeg surfer mobilen for alt den er verdt når jeg ligger strykeflat.. Skulle gjerne sett mer action her inne.

I morgen kommer guttene mine hjem, gruer meg litt til min sønn må se moren sin såpass nede for telling.. :(

Har ferie, men er bare hjemme og daffer :)

Haha, harikke tenkt på at det er derfor det er så stille her;) tihi.. Ja, ja... Agurktid og sånn. Æh.. Der fikk eg lyst på agurk! Er det muuulig?

Haha, harikke tenkt på at det er derfor det er så stille her;) tihi.. Ja, ja... Agurktid og sånn. Æh.. Der fikk eg lyst på agurk! Er det muuulig?
Jeg er hekta på agurk om dagen, og kan lukte det på laaaang avstand :)

Termin 16.02.14

Akurk er nå ikke det verste å ha kick på;) friskt og godt... Bør aller helst være kjøleskapskald :)

• Liker
Reactions: BMC
Har "heldigvis" ikke ferie, da tror jeg tiden hadde gått saaaakte... I dag er jeg 12 uker i følge menstermin, men jeg bruker termin fra tidlig UL og da er jeg bare 10+1 :( så nå går jeg jo nesten bare og tenker på at dagen må gå over...

Tester ut appen
Frøet ventes 10. Feb <3

Ferie her også. Jeg og datteren min har ferie hele sommeren, mens kjæresten gikk på ferie nå. Så da er det to uker hvor hele familien har ferie.

Jeg har ikke nett for tiden, derfor er ikke jeg mest aktiv.

Termin 1.februar 2014

Back
Topp