Ferietid

Januargutt1

Forelsket i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Oi, oi, oi! Så sliten man kan bli altså! Ferie er ikke for pingler! Er til campingen i Stavern i dag. Det er varmt, alt skal rigges, en snart 3-åring som ikke lenger har ører og en kropp som har alt for masse hormoner, som ikke får bæsje og som er kvalm halve våkentiden. Åh, hei hvor det går. Hurra for hverdagen!

Vil bare si; I feel you! :hilarious: Vi er hjemme enda i ferien da, og syns egentlig det er litt fint at 5-åringen har snudd døgnrytmen sin litt, sover til minst halv 9 men er våken lenger på kvelden. Nyyyter den ekstra halvannen timen på mårran kan du si:p

Oi, oi, oi! Så sliten man kan bli altså! Ferie er ikke for pingler! Er til campingen i Stavern i dag. Det er varmt, alt skal rigges, en snart 3-åring som ikke lenger har ører og en kropp som har alt for masse hormoner, som ikke får bæsje og som er kvalm halve våkentiden. Åh, hei hvor det går. Hurra for hverdagen!
Kjenner akkurat samme! Vi er på hytta 20 minutter unna deg :p har også samme "problemet" med 3 åringen! Fortsatt god ferie ;)

Vil bare si; I feel you! :hilarious: Vi er hjemme enda i ferien da, og syns egentlig det er litt fint at 5-åringen har snudd døgnrytmen sin litt, sover til minst halv 9 men er våken lenger på kvelden. Nyyyter den ekstra halvannen timen på mårran kan du si:p
Vi har også byttet en time på morgenen med en time lengre våken på kvelden. Problemet er at jeg blir sittende en time ekstra våken :hilarious: da er jeg like trøtt på morgen :p

Sniker! Er også i Stavern, for første gang, og må berre sei, du er jo absolutt på rett plass for å kunne senke skuldre og nyte kor vakkert Norge er ❤ for ein plass med andre ord! :) men skjønner deg godt, håper du finner ein balanse oppi alt og får nyte denne vakre plassen og freden som er her også :)

Tell me about it! Var så lur å velge byferie i to dager nå. Og løpe rundt med en trass 2 åring er ikke å anbefale!!! Heldigvis skal vi i kongeparken i dag. Så det blir nok bedre:p

Jeg har faktisk mer energi og "spirit" enn vanlig, så campingturen og ferie med 3 unger går overraskende lett! Håper du klarer å kose deg, til tross ;)

Her har vi taktisk valgt ferie med flest mulig familiemedlemmer :D så da kan a mor ta seg en powernap innimellom :angelic:

Jeg og ungene sløver alene på hytta :Heartred:Heartred det er tilogmed sol idag :happy:
Alt jeg klarer tenke er: for en luksus det er med 8åring og 10-åring som ikke engang blir sure av å være sammen så lenge. Tenk å ødelegge dette fine opplegget med å få en ny baby, det blir fem nye år med løping fra neste år :bag:

Back
Topp