ferietid og høygravid

Ns4

Flørter med forumet
Noen som skal på ferie i disse tider? i så fall hvor og hvordan tror dere det blir i varmen? selv skal vi til sverige om litt over en uke,4voksne og 5 barn. bilstolen og babybagen blir med på tur just in case !! ;)
 
Vi har planer om det Ja, drar ut med vogna på lørdag og blir borte en god uke OM jm idag sier at jeg ikke må på kontroll neste uke...
 
  • Liker
Reactions: Ns4
Vi skal kjøre til svigers i Nordfjord neste uke, ellers blir vi bare i Oslo.
 
  • Liker
Reactions: Ns4
Ingen konkret planer, vi har hverken hytte, båt eller vogn, og tar alt litt på sparket. En dagstur til Danmark er vel det lengste vi kommer til å bevege oss, evt en helg til Oslo. Tar en dag av gangen.
 
  • Liker
Reactions: Ns4
Begynner ferien til helgen, da blir det Hunderfossen og en uke på hytta på fjellet før vi skal til Sørlandet (også hyttetur).
Meldt 20 grader på fjellet (13 om natten), så gleder meg utrolig til å komme vekk fra varmen:p
 
Nei, vi blir bare hjemme fremover. Kunne godt tenkt meg en tur på hytta, men gubben er ferdig med ferien sin og det er så innmari langt å kjøre alene med unger hvis lille plutselig vil ut. Nærmeste sykehus blir da 3 timer unna.
 
  • Liker
Reactions: Ns4
Jeg drar 3 uker til Nordland. Jeg tror det skal bli helt herlig å slippe unna litt av varmen og kanskje få sove litt bedre:) Tar ikke med bilstol til knøttet. Han kan uansett ikke reise i bilstol i 14 timer. Skulle han komme i løpet av ferien regner jeg med det blir kjøpt togbillett hjem for meg, så får resten av familien ta bilen. Tar med papirene mine og litt babyklær. Kommer hjem igjen ca 38+3, med mindre sykehuset vil ha ny kontroll før det.
 
  • Liker
Reactions: Ns4
Var noen noen dager på fjellet før helgen, deilig med litt kjøligere vær. Reiser til Arendal til helgen og skal etter planen være der i to uker, neste uke er det meldt 22-23 grader der og 28-29 her hjemme, så fornøyd med det.
Reiser også sammen med familie, så håper på litt hjelp med å aktivisere tre åringen. Ikke alle aktiviteter som denne kroppen orker nå om dagen.
 
  • Liker
Reactions: Ns4
Her har mannen 4 uker ferie så vi har vært en uke i Fredrikstad, er nå på hytta til svigers på Bortelid. Lørdag reiser vi tilbake til Fredrikstad og er der ca en uke, så blir siste uka hjemme.
 
Vi skal kun på hytta til svigers på sørlandet, og bare fredag-tirsdag siden jeg må på kontroll onsdagen. Men det er nok for meg det, sover dårlig, sliten kropp og vi er 16 stk der hvor 6 er små barn :p Men fødebag og bilstol blir med, så får det bli en tur innom Flekkefjord om noe skulle startet :rolleyes: Varmen plager meg egentlig ikke så mye, men kan jo være det er annerledes da.
 
  • Liker
Reactions: Ns4
Er på ferie til slutten av mnd :)
Men har sykehus i nærheten :)
 
  • Liker
Reactions: Ns4
Synes det ser ut som om alle gravide er i Kristiansand om dagen jeg vi har vært et par dager i dyreparken og er nå innom sentrum før hjemturen. Gud så mange store mager jeg har sett!!
 
Synes det ser ut som om alle gravide er i Kristiansand om dagen jeg vi har vært et par dager i dyreparken og er nå innom sentrum før hjemturen. Gud så mange store mager jeg har sett!!
Har sett en og annen mage i Oslo og, så tror ikke det kommer til å være helt rolig på fødeavdelingene i august her heller....
 
Jeg satser på en ferie på sykehuset istedet, jeg :D
 
Synes det ser ut som om alle gravide er i Kristiansand om dagen jeg vi har vært et par dager i dyreparken og er nå innom sentrum før hjemturen. Gud så mange store mager jeg har sett!!
Oi. Håper de har et godt kølappsystem på sykehuset.
Syns også jeg ser mye store mager, men det er jo stort sett sykehuset jeg er på når jeg drar noe sted. :joyful:
 
Synes det ser ut som om alle gravide er i Kristiansand om dagen jeg vi har vært et par dager i dyreparken og er nå innom sentrum før hjemturen. Gud så mange store mager jeg har sett!!
Jeg følte alle gravide var i Stavanger idag, alle magene i sentrum bulte jo :p
 
Ingen ferietur her, 38+0 idag, så kjennest greiast ut å vere heime. Dessuten begynner mannen på jobb att på mandag, så vi begrensar oss til dagsturer og å vere turist i eige fylke :) Håpar på ein hyttetur før fødsel, den ligg 50 min unna heim/sjukehuset, så overkommelig. Og godt med eit avbrekk for alle, blir jo liiiitt traurig å berre gå her heime og vente..:rolleyes:
 
Back
Topp