Feriesenter i Danmark

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Vi har begynt å tenke smått på sommerferie. I år vil vi en uke til Danmark på et feriesenter. Vi har vært på Lalandia en gang før, men siden det er så dyrt så blir det ikke der i år.

Hvilket feriesenter i Danmark anbefaler dere? :-)

Har dessverre kun være på Lalandia så ikke noen andre å anbefale, men det var et år vi leide en hytte vi av Novasol som ikke lå så veldig langt fra Legoland og løveparken..

Tror jeg følger denne tråden jeg

Har dessverre kun være på Lalandia så ikke noen andre å anbefale, men det var et år vi leide en hytte vi av Novasol som ikke lå så veldig langt fra Legoland og løveparken..

Tror jeg følger denne tråden jeg
Vi har veldig lyst til å reise til Lalandia, og tror datteren min hadde elsket å være der, men for 3-4 dager i midten av juni kostet det 10-11000kr med båt, 2 voksne og 1 barn. Så kunne vi fått 7 dager på Landal søhøjlandet eller Seawest for 7300kr med båt for oss 3. Men vi får se om det kommer noen forslag her til andre feriesenter. :-)

Vi har veldig lyst til å reise til Lalandia, og tror datteren min hadde elsket å være der, men for 3-4 dager i midten av juni kostet det 10-11000kr med båt, 2 voksne og 1 barn. Så kunne vi fått 7 dager på Landal søhøjlandet eller Seawest for 7300kr med båt for oss 3. Men vi får se om det kommer noen forslag her til andre feriesenter. :)
Vi droppet båten og kjørte ned..

Vi skal til skallerup i mai.. ser veldig fint ut, men har ikke vært der før da, så vet ikke hvordan det blir :) men de vi drar med kjenner folk som har vært der som anbefaler det veldig ihvertfall :)

Ville vurdert å sett på sommerhus også . Det er ikke så dyrt for en uke :)
Har vært innom tanken og vet at det blir billigere. Men på et feriesenter har man flere aktiviteter for barn med gåavstand inne på selve plassen og tenker at det er supert siden hun er 4 år når vi skal reise i sommer. :-)

Vi leide hus på Jylland med to andre familier i fjor, det var ikke sånn veldig dyrt og vi var i nærheten av flere ting en kunne besøke :)

Samme her :) Var der hver vinter/påskeferie, sommerferie og høstferie.. Elsket å spille bowling der. Var dere der?

Hørt det har blitt annerledes der nå..
Vi var der hver sommerferie. :D Ja vi spilte bowling der. Digget det. Pluss jeg alltid fant noe fint på den ene butikken på hjørnet med klær. ikke vært der siden jeg gikk gravid med førstemann nå. Over 10 år siden :sorry:

skallerup :-D
Vært der 3 ganger med kidsa.
Eget badeland og lekeland som hører til feriesenter, samt en bondegård i nærheten for barna m ponniridning
Og ikke lange biten å kjøre til Fårup sommerland ;) (som jeg liker bedre enn Legoland)

Vi skal til skallerup i mai.. ser veldig fint ut, men har ikke vært der før da, så vet ikke hvordan det blir :) men de vi drar med kjenner folk som har vært der som anbefaler det veldig ihvertfall :)
Vi var der i sommer :) Likte oss veldig godt selv om det bare var jeg og sambo. Kommer absolutt å reise tilbake dit vi har barn for det var veldig mye fint for barn å gjøre der :) De har også et veldig bra spa!

Vi var der hver sommerferie. :D Ja vi spilte bowling der. Digget det. Pluss jeg alltid fant noe fint på den ene butikken på hjørnet med klær. ikke vært der siden jeg gikk gravid med førstemann nå. Over 10 år siden :sorry:
Åååh, den klesbutikken der ja. Den hadde jeg glemt :D også den digge isen rett nedenfor ved bowlingen :) minner assa :) Møtte alltid så mange der, som vi ble kjent med :) koselig :)

Back
Topp