Feriere i Danmark!! :)

S_C

Elsker forumet
Heisann..

Noen som har tips eller kan fortelle litt om å reise på ferie til Danmark?

Ser på masse forskjellig nå og jeg blir ganske forvirret, aner jo ikke opp eller ned på kartet..[;)]

Kunne jo tenkt i nærheten av legoland..

Masse hjelp taes i mot med takk..[:D]

Vi skal til Pøt Strandby, det er en times kjøring fra Legoland[:)] Liten strandby med hvite sandstrender ikke langt unna feriehusene [:D]

opp med seg [:)]

gjerne ta med hvor dere leier huset også[:)]

[:)]

ORIGINAL: |Mamma88|

Vi skal til Pøt Strandby, det er en times kjøring fra Legoland[:)] Liten strandby med hvite sandstrender ikke langt unna feriehusene [:D]

Der bodde vi 1 uke i sommer.Utrolig koselig[:D]

Aquadome er et tropis vandland for hele familien. Der findes to kæmpe vandlande - ét i Rødby og ét i Billund (billedet). Sus ned gennem de sjove store vandrutschebaner, rid på bølgerne i bølgebassinet eller nyd livet i et af de varme boblebade

http://www.lalandia.dk/da/aquadome/pages/aquadome.aspx

Takk for alle svar[:D]

Noen som har peiling på prisene til color line fra kr.sand, trodde ikke det var så dyrt derfra jeg?

ORIGINAL: S_C

Takk for alle svar[:D]

Noen som har peiling på prisene til color line fra kr.sand, trodde ikke det var så dyrt derfra jeg?

Fra Larvik er det 399 kr for 1 bil + 1 person, og 30 kr ekstra pr. person. Vil tro det er nesten det samme fra Kristansand[:)]

Vi var nå i sommer, bodde i ebeltoft, fint lite sted, men fine sandstrender! [:)] Ikke langt unna noen ting, lengste turen vi hadde varte i 2 timer, var bla i Djurs Sommerland (Veldig stort og fint og MYE finne på) Givskud Zoo, Fårup sommerland, var ikke i legoland, men lå ikke langt unna det heller. Og så er det ikke så langt til Århus, som er en ganske stor by! [:)]

Mye å finne på med korte avstander i hele danmark hvertfall, og veldig fine veier som sagt over her! [:)]

Du finner priser på colorline.no. Prisene varierer iforhold til sesong, verdt å følge med på event tilbud.
Vi bestiller alltid feriehus via danske nettsider, fort noen lapper å spare på det iforhold til de norske store kjedene.
I år skal vi til ebeltoft, ca 1 times kjøring fra billund.
Vi sparte 4000 kr på å bestile via dansk nettside istedenfor via dansommer, for akkurat det samme huset på akkurat samme periode.

Jaha du.. Har du en nettside kanskje?[;)][:D]

Back
Topp