ferier

turteldue

Forumet er livet
VIP
hvem skal/eller har vært på ferie til utlandet?

og når var/skal dere?

skal selv to uker til tyrkia i to uker og reiser 30 juli (lander 31. juli reiser ekstremt seint på den 30.)

Jeg reiser til Hellas på tirsdag[:D][:D][:D] Kofferten ble hentet frem i går, så sakte men sikkert fylles de opp[:)]

Har sydenreise 30 Juni - 14 Juli, reiser når jeg er 9 + 4 ca,
men vet ikke helt vi vi satser på å reise med tanke på tidlig i svangerskapet og muligens kvalme...

Vi skal dra til spania om 8 uker...Har vel landet på denne tiden da...[8D]

Eneste jeg er skeptisk til er at vi drar midt i heta...[&o] Men eneste muligheten vi hadde pga skole til guttungen...
Og ledig plass hos grandma...

SJALU[:@]

Hehehe. Men dere fortjener det, damer![:)]

Kreta om fire dager!! :D Skal være i to uker.

Utlandet for vår del blir Spania mandag 14 juni til  juni, også prøver jeg og samboeren å få til en kjærestetur i september engang. Men dette avhenger av huskjøp og flytting[:)]

Var ei uke i Egypt for litt over en måned siden. Spiren vår ble forøvrig laget den dagen vi skulle dra dit, hehe[:D] Og så drar vi til Mallorca på lørdag som kommer, og blir ei uke. Har to uker ferie i juli/august også, så hvis været er dårlig, drar vi vel sørover da også[;)] Elsker å reise!!

Vo reiser til Kreta den 15 juli. En uke bare[:D]

jeg skal til gran canaria i midten av november[&:][&:][&:]
1,5 mnd før termin... får vel se det litt an på form og hva legen sier... men håper å kunne dra.

Sist jeg var gravid, var jeg i Roma, Paris, Tyrkia og Spania... Fartet no innmari. Gikk veldig greit.

Heldige dere som reiser utenlands. Her har vi bare planlagt norgesferie så langt, men det er kun 1 uke. Håper å få til en kjærestetur også, men må ha barnevakt osv. Ikke enkelt.

Back
Topp