Ferieplaner

Sanasol

Forelsket i forumet
Jeg skal på ferie til søndag, reiser på jentetur til Krakow. Den turen ble bestilt leeeenge før jeg visste at det skulle bli noen "bolle i ovnen" så det blir nok litt mer rolig for meg enn planlagt, men gleder meg for det. Mye å se der har jeg skjønt, ikke minst Auschwitz...må nok ta med lommetørkle (ekstrem-følsom som jeg er for tiden). Ellers har jeg endelig kravlet meg ut av sofaen og vasket vinduene. Føler meg flink [;)] så nå har jeg samvittighet til å sove litt til gitt [:D]

Noen andre som har ferieplaner eller har gjort noe artig? [:)]

Hei!

Du kan glede deg til Krakow! Det er en flott by. Jeg var der på skoletur da jeg gikk i andre klasse på vgs, og jeg har veldig lyst til å dra tilbake igjen en dag. Kan anbefale et besøk til saltgruvene. De er kjempeflotte! (Og ser overhode ikke ut som det høres ut... [;)])

Har ikke hatt noen ferie ennå, men sambo og jeg planlegger sydentur! [:D] Vi har aldri vært på noen sånn tur sammen, og vi vil benytte sjansen nå mens vi ennå er "alene". Vet ikke helt hvor ennå, men jeg gleder meg! Noen som har et sted å anbefale?

Jeg begynte på jobb igjen i dag, så her er ferien over for min del...

God ferie, og god tur!

Har all ferie til gode ennå vi da. Skal ha litt nå til neste uke, også skal vi 2 uker i november. Da skal vi til Cuba. Gleder meg til det. Virker så utrolig spennende land og dra til.

Jeg  begynnte også på jobb igjen i går....[:@] Vi var en kjapp tur i Danmark med legoland tur, veldig bra for barna men ikke så bra for meg som er kjempe trøtt og kvalm hele tiden også var det veldig varmt....
Men håper det blir en hyggeligere ferie til neste år[:)][:)]

[:)]Nå har vi akkurat hatt en hel mnd ferie. Deilig. Vi skal ta det litt rolig frem til skolestart også, for vi har ikke sfo før skolen begynner den 17.
Vi har vært på bilferie i Norge vi. Skulle egentlig kjøre over til Bergen og videre derfra og nordover. Men i Bergen fikk vi bare regn, så vi skjekka værmeldinga om været oppover, og bestemte oss isteden for å kjøre østover igjen. Kjørte et par dager til Sverige, så tok vi Setesdalen til Kristiansand og dyreparken.
Kjempedeilig ferie altså. Ble litt kortere enn vi hadde tenkt i utgangspunktet, men vi da kjørt 310 mil.

Anbefales[:D]

Back
Topp